Predicția pentru 2017 este că 50% din vânzările din magazine vor fi afectate de conținutul care există în online și de campaniile care se desfășoară în online
Luna octombrie se termină în forță pentru comunitatea de eCommerce din zona Transilvaniei prin ediția a cincea a ExpoConferinței de comerț electronic TeCOMM, unde peste 30 de speakeri au susținut prezentări, panel-uri și workshop-uri pe tema centrală a acestei ediții: “Power to the Customers”, cu accent pe îmbunătățirea strategiilor de comunicare, oportunități de succes în eCommerce, din online în offline și invers.
Evenimentul s-a desfãșurat pe durata a 2 zile, 21 și 22 octombrie și a reunit peste 400 de retaileri online și reprezentanți din domeniile conexe din Cluj-Napoca, Arad, Baia Mare, Satu-Mare, Târgu-Jiu, Târgu-Mureș, București, Sibiu, Timișoara, Oradea, Iași și Deva. „Evenimentul ne-a depășit așteptările, atât prin numărul mare de participanți, cât și prin interesul acestora pentru prezentările speakerilor prezenți. Cei care ne-au fost alături ne-au demonstrat că Transilvania este în continuă căutare de informații care să ajute business-urile online să aibă succesul dorit. Mulțumim încă o dată tuturor! Cât despre planurile noastre de viitor, următoarea ediție TeCOMM va avea loc în București, în primăvara anului viitor”, a afirmat Bogdan Ciocian, Managing Partner Libero Events (organizator).
Ediția a V-a a reprezentat o sursã de idei inovatoare din eCommerce, unde participanții s-au întâlnit cu experți recunoscuți pe plan internațional precum Chloë Thomas (UK), inclusă în Top 10 Analiști de eCommerce din lume, Kath Pay (UK), care face parte din World’s Top 50 Email Marketing Influencers, Nikita Kiselev (Lamoda – cel mai mare magazin online din Rusia) și Russell Sutton (UK- ConversionWorks). „Am fost extrem de încântată să prezint în fața audienței de la TeCOMM, care a fost extrem de receptivă și dornică de informații din partea noastră, a speakerilor” – Kath Pay, Founder, Holistic Email –Marketing (speaker UK)
În cadrul Conferinței, marii jucători din comerţul electronic românesc (IKEA, Altex, Google România, Paravion, UrgentCargus, FAN Courier, MobilPay, MasterCard, ProfitShare, Conectoo, Bitdefender, Best Kids, Banca Transilvania, Flanco, la care se adaugã o mulțime de alte nume importante din domeniu) au vorbit despre situația curentă a pieței, rezultate și soluții eficiente, oportunităţi de dezvoltare, provocări și strategii despre cum trateazã experții diferitele probleme din sfera ecommerce. „Am fost placut impresionat de execuția evenimentului și de notorietatea lui. Atât invitații cât și publicul au fost pe mãsura asteptãrilor noastre”- Remus Vișan, Managing Director Paravion (speaker).
În Transilvania, interesul pentru eCommerce este în continuã dezvoltare, TeCOMM, ajuns la cea de-a cincea ediție, a devenit o sursã de inspirație pentru cei care activeazã în domeniul eCommerce: „Mii de mulțumiri și felicitări pentru evenimentul TeCOMM. Informații extrem de utile, organizare de excepție, un eveniment de mare valoare. Timp de calitate alături de profesioniștii în domeniu” – Diana Socaciu, Marketing Maven, SimplyChic.ro (participant)
TeCOMM is Powered by Urgent Cargus.
Gold Sponsors: MasterCard si FAN Courier.
Recommended payment processor: mobilPay
Premium media partner: Forbes
Partners: ProfitShare, Conectoo, Euro GSM, MxHost, Mediatic, WensTravel, Chic Ville, United Business Center.