Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Despre români și dor, în cea mai nouă campanie de imagine Tarom, marca PROPAGANDA

Vizual campanie TAROM 1

PROPAGANDA semnează cea mai nouă campanie de comunicare TAROM – Oriunde te poartă dorul – o campanie sinceră, cu un mesaj emoționant și actual.

Campania marchează debutul colaborării dintre Propaganda și TAROM:
“Suntem onorați de faptul că în Anul Centenarului am fost selectați ca partener de comunicare pentru una dintre companiile simbol ale României. Ne-am propus să livrăm în spiritul PROPAGANDA – o companie 100% românească – o campanie care să vorbească autentic despre noi toți, evidențiind esența simțirii românești si reamintindu-ne de valorile care ne conectează si ne fac sa fim împreună români”, a declarat Adrian Țuluca, Director General PROPAGANDA.

Vizual campanie TAROM 1

Construită în jurul cuvantului dor – un concept atât de familiar românilor – campania Oriunde te poartă dorul aduce o abordare nouă în comunicarea de brand TAROM și ilustrează o companie modernă, adaptată perfect nevoilor clienților, cu un discurs memorabil prin autenticitatea si emoția pe care le transmite.

Mesajul campaniei este emoționant și prin valențele profund românești, în An de Centenar. În prim plan este așezat românul modern, cu zbaterile sale, cu dorul său de ducă și de întoarcere acasă și cu perpetua sa nevoie de mobilitate. În toată această retorică, TAROM – compania aeriană a românilor– rămâne o constantă, înțelegându-le cel mai bine dorurile și aducându-i împreună mereu, în cele mai bune condiții, de aproape 70 de ani.

“Am făcut un pas dincolo de grila pragmatică pe care o avem fiecare în cap când ne alegem un zbor. Și ne-am gândit simplu: ce nevoie de-a noastră, mai profundă, își găsește răspunsul în TAROM, compania aeriană cu “român” în denumire? Răspunsul a venit aproape de la sine: dorul. Acest je ne se quoi al sufletului românesc, pe care Grigore Vieru îl definea atât de frumos, ca fiind “[amintirea] a ceea ce va fi”, spune Roxana Panaitescu, Group Creative Director Propaganda, vorbind despre conceptul creativ al campaniei.

Campania a debutat în data de 13 iulie cu un spot de imagine de un minut (https://www.youtube.com/watch?v=OPnazsZmHNc), realizat în parteneriat cu casa de producție Rollin și regizat de Costas Ivanov.

Mixul de comunicare cuprinde, pe lângă campania TV, și campanii online, outdoor, radio, print si PR.

Echipa care a contribuit la dezvoltarea campaniei este formata din:

Din partea TAROM
Diana Tokes – Branding and Advertising Specialist, TAROM

Din partea PROPAGANDA

Cornel Gologan – Creative Director
Roxana Panaitescu – Group Creative Director
Alexandru Tofan – Art Director
Bogdan Ivascu – Group Account Director
Marcela Moldovan – A/V Director
Alexandra Postoaca – Group Media Director
Ramona Nistor – Media Planner

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.