Communication” si “Social media
for Pharma”
Evensys isi continua activitatea si pe perioada verii organizand doua inedite workshopuri dedicate oamenilor de comunicare din companii si agentii de relatii publice: “Social Media & Crisis Communication” pe 8 iulie si “Social media for Pharma” pe 15 iulie.
Chiar daca se apropie vacanta, comunicarea online si cea desfasurata pe platformele sociale ramane la fel de dinamica, dar si de influenta in ceea ce priveste imaginea companiilor. Profesionistii in PR au nevoie mai mult ca oricand sa inteleaga importanta strategica a social media in comunicarea corporatista si sa se ocupe constant de managementul reputatiei online, respectiv de intretinerea si monitorizarea relatiilor cu influentatorii mediului online.
Cele doua workshopuri reprezinta o incursiune in evolutia retelelor sociale online, evidentiind cele mai noi tendinte, oportunitati si tactici de gestionare a prezentei brandurilor pe internet. "Social Media & Crisis Communication" ofera o introducere in instrumentele si practicile de comunicare in social media, concentrandu-se pe rolul lor in situatiile de criza si pe modul in care functioneaza word-of-mouth in aceste conditii.
"Social media for Pharma" este un workshop intensiv gandit special pentru specialistii in relatii publice si brand managerii organizatiilor din industria farmaceutica. Seminarul este dedicat impactului dezvoltarii explozive pe care au inregistrat-o in ultima perioada social media (bloguri, retele sociale, micro blogging, video etc), dar si modului in care specialistii din industria de profil pot utiliza aceste canale de comunicare interactive in conectarea la opiniile consumatorilor.
Invitatii sunt specialisti si antreprenori cu indelungata experienta in online, toti pioneri ai blogging-ului din .ro si initiatori ai unor cunoscute proiecte dedicate web-ului: Cristian Manafu
(Managing Partner, Evensys si unul dintre bloggerii activi din Romania), Bobby Voicu
(Founder, FTW Media si initiator al unor start-upuri de succes), Catalin Tenita
(Managing Partner, TreeWorks si Antreprenor in online), Ionut Oprea
(Manager, STANDOUT si specialist in comunicare si marketing). Acestia vor prezenta studii de caz relevante, tehnici de integrare in campanii a puterii digitalului, dar si de contracarare a atacurilor la adresa companiilor.
In plus, in cadrul "Social Media & Crisis Communication", participantii vor avea ocazia sa exerseze modalitatile de comunicare in social media, sa ia parte la simularea unei situatii de criza si sa administreze reactiile post-criza. In cazul seminarului dedicat brandurilor din industria farmaceutica, cei prezenti vor afla cele mai bune practici, modele, strategii de comunicare si derulare de campanii pe cele mai importante retele sociale, dar si avantajele SEO PR.
{mosloadposition user10}