În 2013 erau 3.6 miliarde de adrese de e-mail, iar până în anul 2016 se estimează că numărul acestora va creşte până la 4.3 miliarde. În plus, 34 % dintre utilizatori îşi accesează e-mailul de pe dispozitive mobile, potrivit unui studiu realizat de The Radicati Group.
E-mail marketingul a devenit una dintre cele mai utilizate metode de comunicare a specialiştilor de marketing, asta deoarece are potenţialul de a genera o rată ridicată a conversiilor.
Michael Leander este unul dintre cei mai cunoscuţi specialişti de marketing din Europa. El va fi prezent în data de 21 octombrie, în Bucureşti, la evenimentul dedicat marketingului digital MarkDay.
Leander va aborda numeroase teme sintetizate în şapte workshopuri menite să eficientizeze cele mai importante aspecte ale marketingului digital. Printre acestea se numără şi e-mail marketingul.
Specialistul va vorbi despre e-mail marketingul modern prezentând noţiunile de bază necesare pentru a creşte rata de conversie şi va dezvălui soluţii practice la cele mai frecvente obstacole întâmpinate în implementarea unui campanii de e-mail marketing.
MarkDay se va desfăşura, pentru a doua oara, şi în Cluj-Napoca. În data de 31 octombrie, în cadrul expoConferinţei de Comerţ Electronic –TeCOMM, se reunesc speakeri internaţionali pentru a dezbate cele mai noi trenduri ale domeniului. Luke Brynley – Jones, Ilyan Kovatchev, Andre Alpar şi Adelina Oprea sunt doar câţiva dintre aceştia.
Înregistraţi-vă până în data de 15 septembrie pentru a beneficia de oferta early bird!
Pentru mai multe informaţii despre ofertă, program, speakeri şi subiectele dezbătute în cadrul evenimentului accesaţi www.bucuresti.markday.ro pentru ediţia din Bucuresti sau www.markday.ro pentru ediţia din Cluj – Napoca.
Organizator: Libero Events.