Ciprian Lazăr este noul Director de Achiziţii al Librăriei Bookland şi are o vastă experienţă, ocupând ani de-a rândul aceeaşi funcţie atât la Cărtureşti, cât şi la Humanitas.
PR Manager-ul întregului proiect BookLand, ce cuprinde librăria, târgul de carte, dar şi caravana, este Mona Călinescu, a cărei experienţă vizează atât Tritonic, cât şi librăria online a editurii Humanitas. Alături de cei doi noi membri, Bookland, care s-a consacrat încă din “faşă” drept copilul rebel și cosmopolit al marilor târguri de carte, va crea plus valoare în universul industriei de carte, în cele două forme ale sale – librăria online şi târgul de carte.
Pe principiul “Dacă publicul nu vine la carte, aducem cartea la public”, Caravana BookLand poposeşte în acest an în cele mai mari 9 orase din țară. „Să fac parte din echipa Bookland mi s-a părut un pas firesc, în special datorită strategiei întregului concept. Bookland este un proiect îndrăzneţ, care m-a cucerit pe loc şi care mă provoacă zilnic prin lipsa totală de asemănare cu orice alte mijloace convenţionale de a aduce cartea aproape de publicul său”, consideră Mona Călinescu, care gestionează acum întregul cont de comunicare Bookland.
“Viziunea şi prezentarea proiectului m-au convins total. Vom face o treabă excelentă pentru publicul iubitor de carte, e-books, audiobooks, muzică, film, jocuri etc. Cred că va fi cel mai frumos, complex şi interesant proiect din industria cărţii. Am intrat într-o echipă de adevăraţi profesionişti, oameni bine pregătiţi, cu idei şi foarte flexibili”, este de părere noul Director de Achiziţii al librăriei Bookland, Ciprian Lazăr.