Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Designerul de moda Roberto Cavalli creeaza o editie unica MINI

pentru evenimentul caritabil Life Ball 2013

MINI susţine Life Ball de la Viena pentru al 13-lea an.

Data de 25 mai va fi una importantă: şi în 2013, MINI va susţine unul dintre cele mai importante evenimente caritabile din lume, organizat anual pentru lupta împotriva SIDA. Life Ball combină tradiţia extraordinară a balului vienez, o ceremonie spectaculoasă de deschidere şi o demonstraţie de forţă a angajamentului social. Conform tradiţiei, MINI donează un automobil cu design special pentru licitaţia din cadrul evenimentului, iar încasările vor fi direcţionate către proiecte dedicate combaterii şi prevenirii HIV şi SIDA. De-a lungul ultimilor ani, suma totală strânsă a fost de peste o jumătate de milion de euro. Tot conform tradiţiei, această ediţie specială MINI va fi supusă unei schimbări creative de către un renumit designer internaţional care va susţine şi Life Ball Fashion Show.

Anul acesta, Roberto Cavalli va avea onoarea de a îndeplini această misiune în scop caritabil. Unul dintre cei mai renumiţi designeri de modă din întreaga lume va personaliza un model MINI Paceman, pe care îşi va pune amprenta sa creativă. Stilul său inconfundabil în modă se completează perfect cu cel al mărcii MINI, reflectând valorile tradiţionale şi diversitatea modernă: "Să personalizez acest MINI a fost o experienţă extrem de distractivă, interesantă şi stimulatoare. A trebuit să creez o maşină care nu numai că respectă şi reflectă stilul meu în modă, ci şi stilul meu de viaţă: o provocare neobişnuită, dar una foarte fascinantă", a declarat Cavalli. Rezultatul va fi un automobil unic, care depăşeşte graniţele designului auto clasic.

MINI la Life Ball 2013 sub motto-ul "1001 de nopţi".

Cu începere din 1993, Life Ball a participat şi s-a implicat în bătălia contra HIV şi SIDA, astfel că a atras anual mii de vizitatori în Rathausplatz, piaţa din faţa Primăriei din Viena. Bazându-se pe motto-ul din acest an – "1001 de nopţi" -, scena Red Ribbon va fi gazda unui spectacol cu influenţe orientale, cu costume de basm pregătite pentru spectatori. MINI este partener al Life Ball cu începere din 2001. De-a lungul anilor, marca britanică a convins mai multe legende ale stilului să personalizeze modelele MINI, printre acestea numărându-se Donatella Versace, Renzo Rosso, Angela Missoni şi Diane von Furstenberg. Interpretările pline de imaginaţie şi amprenta personală a renumiţilor designeri a transformat aceste MINI unice în piese de colecţie foarte apreciate, care au fost scoase la licitaţie în cadrul Galei de Solidaritate anti-SIDA pentru strângere de fonduri în folosul campaniei de luptă contra HIV şi SIDA. Anul acesta, MINI Paceman este modelul care va fi personalizat de renumitul designer de modă Roberto Cavalli.

Cronologie Life Ball MINI

2001 – MINI camuflat. (prezentat înaintea relansării mărcii)
2002 – Charity MINI.
Cu autografe ale unor celebrităţii germane, austriece şi internaţionale (de exemplu Elton John, No Angels, Heidi Klum, Emma Sjöberg, Mavie Hörbiger)
2003 – MINI designed by Missoni.
MINI Hatch creat de Angela Missoni
2004 – MINI designed by Ferré.
MINI Cabrio creat de Gianfranco Ferré
2005 – MINI designed by Versace.
MINI Cabrio creat de Donatella Versace
2006 – MINI designed by Diesel.
MINI Cabrio creat de Renzo Rosso
2007 – MINI designed by Testino.
MINI Hatch creat de fotograful profesionist Mario Testino
2008 – MINI designed by Agent Provocateur.
MINI Clubman creat de Agent Provocateur / Joseph Corré
2009 – MINI designed by The Blonds.
MINI Cabrio creat de The Blonds for Katy Perry
2010 – MINI designed by Diane von Furstenberg, Kenneth Cole şi Francisco Costa of Calvin Klein Collection.
MINI Hatch creat de Diane von Furstenberg
MINI Cabrio creat de Kenneth Cole
MINI Countryman creat de Francisco Costa of Calvin Klein Collection
2011 – MINI designed by DSQUARED².
MINI Hatch creat de Dean şi Dan Caten
2012 – MINI designed by Franca Sozzani.
MINI Roadster creat de Franca Sozzani
2013 – MINI designed by Roberto Cavalli.
MINI Paceman creat de Roberto Cavalli
Life Ball 2013.

Ca boală clinică, SIDA a fost recunoscută oficial la 1 decembrie 1981. De atunci, au fost înregistrate progrese importante atât în cercetare, cât şi în prevenţie. În ciuda acestor evoluţii, HIV rămâne o provocare semnificativă pentru politicile de sănătate şi dezvoltare. Anual, milioane de oameni sunt infectaţi cu HIV. Misiunea evenimentului Life Ball este aceea de a atrage atenţia asupra acestui pericol şi de a conduce campania pentru toleranţă, educare şi solidaritate.

Implicarea socială a BMW Group.

BMW Group a fost una dintre primele companii din Africa de Sud care s-a implicat în lupta anti-SIDA, iar din 2000 are propriul program la locul de muncă, la locaţia sa din Rosslyn, pentru a contracara HIV/SIDA. Activitatea educaţională şi de consultanţă este completată de teste HIV voluntare, programe de tratament şi consiliere psihologică.

BMW Group

BMW Group este liderul mondial al constructorilor premium de automobile şi motociclete datorită mărcilor BMW, MINI şi Rolls-Royce. În calitate de companie ce operează la nivel global, BMW Group dispune de 28 de locaţii de producţie şi asamblare în 13 ţări şi are o reţea de vânzări în peste 140 de ţări.

În 2012, BMW Group a vândut, la nivel mondial, aproximativ 1,85 milioane de automobile şi peste 117.000 motociclete. Profitul brut pentru anul fiscal 2012 a fost de 7,82 miliarde de euro, iar veniturile au atins pragul de 76,85 miliarde de euro. La 31 decembrie 2012, BMW Group dispunea de o forţă de muncă de 105.876 de angajaţi.

Dintotdeauna, succesul BMW Group s-a bazat pe gândirea pe termen lung şi pe acţiunea responsabilă. Astfel, compania a pus bazele unei dezvoltări durabile în plan ecologic şi social prin lanţul de valori, responsabilitatea vastă a produselor şi un angajament clar pentru conservarea resurselor ca parte integrantă a strategiei sale. Ca urmare a eforturilor sale, BMW Group a fost desemnat – de-a lungul ultimilor opt ani – lider al industriei în Dow Jones Sustainability Indexes.

www.bmwgroup.com ; www.bmw.ro
Facebook: //www.facebook.com/BMW.Romania

Twitter: //twitter.com/BMWRO

YouTube: //www.youtube.com/bmwgroupromania

Site-uri de presă:

www.presa.bmw.ro

www.presa.mini.ro

www.press.bmwgroup.com

www.press.bmwgroup-sport.com

Bucuresti, 11.04.2013

{mosloadposition user9}
By Alina E. Popescu

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.