An de an, Martie ne aduce in prim plan FEMEIA. Ca mama, fiica, sotie sau iubita. Dar si ca factor activ al mediului social. Si pentru ca social networking-ul e in voga, haideti sa ne uitam la partenerele noastre de socializare din retea.
Compania Neogen are cele mai mari retele sociale autohtone in 4 tari: Neogen.ro, Faces.md, Neogen.rs, Impulse.bg. In fiecare dintre ele, majoritatea utilizatorilor sunt barbati. Neogen.ro are doar 38% femei, iar in celelalte tari lucrurile sunt similare: Moldova – 39%, Serbia – 30%, Bulgaria 45%.
Privind doar aceste procente am spune ca social networking-ul nu a prins prea bine la femei. Analizand insa ce se intampla in cadrul retelelor vom observa ca femeile sunt aproape de 2 ori mai active decat barbatii. Cifrele vorbesc de la sine:
* femeile au in medie 30 de prieteni in retea, iar barbatii 19
* numar mediu de fotografii incarcate de femei in propriul profil este 12, iar la barbati 7
* media de cluburi frecventate in reteaua sociala este de 23 cluburi / femeie si doar 16 cluburi / barbat
Femeile se dovedesc a fi mai vorbarete si mai abile in a-si face PR personal in reteaua sociala. La fel ca si in lumea reala 🙂 Stiu sa se faca cunoscute unui numar mare de oameni!
Cum? Prin retele lor de prieteni care, pornind de la media de 30, ajung pentru cele mai active dintre ele sa numere cateva sute si uneori chiar mii de membri.
Zi de zi ele interactioneaza cu cercul lor intim de prieteni care are dimensiuni similare la mai toti membrii retelei sociale, adica pana in 26 de oameni.
Beneficiaza insa de cercul extins, de intreaga lor retea de prieteni pentru expunere, pentru a fi auzite si a se face cunoscute unui numar mare de oameni!
Desi mai putine deocamdata decat barbatii, femeile isi fac bine simtita prezenta in retelele noastre sociale. Si ne demonstreaza si cu aceasta ocazie ca sunt active social si mai comunicative decat barbatii, asa cum tot calitatile lor innascute de purtatori ai cauzei si mesajului au determinat-o acum 150 de ani pe Anna Jarvis sa aleaga MAMELE pentru actiunea ei de atragere a atentiei asupra conditiilor de trai si starii de sanatate a saracilor din SUA, organizand Mother`s Work Day, care sta la originea Zilei Mamei pe care americanii o sarbatoresc astazi.
{mosloadposition user10}