Marți, 18 Iunie, SensoDays și-a deschis porțile pentru reprezentanții media și nume cunoscute și apreciate în peisajul de life&style din România.
Într-o atmosferă relaxată, la un pahar de vin, Anamaria Căpăţineanu și Alina Andreea Duculescu, fondatoarele Gavia Concept – Studio de Design Interior, au deschis un dialog live despre ultimele trend-uri în design interior și despre variatele surse de inspirație în cele peste 100 de branduri descoperite pe www.sensodays.ro dar pe care le-au și experimentat în unul din cele două showroom-uri din Bucureşti, mai exact, Băneasa, Strada Bilciuresti nr. 20-22 , locul care a găzduit acest eveniment.
Adina Halas, Cristina Cioran, Carmen Brumă, Majda, Roxana Iliescu, și mulți alții au acceptat provocarea #mysensodays de a își descoperi propriul stil de comfort și relaxare pentru locul în care cu toții ne simțim cel mai bine, cu atât mai mult cu cât trend-urile anului 2019 ar putea fi sumarizate în principala tendință care este sinonimă cu plăcerea de a veni acasă.
Am aflat lucruri interesante despre personajul SensoDays, despre prietenii pe care i-a adunat în peste 15 ani de experiență în domeniul home&deco, am experimentat texturile culorilor din natură alături de producatorul italian de canapele handmade, Gamma Arrendameti și ne-a cuprins puțin toropeala când am încercat să redescoperim comfortul somnului în lenjerii de calitate exceptională, satinate și prosoape din bumbac egiptean. Sunt foarte simpatici prietenii din gamele Tommy Hilfiger Home, Missoni Home, Descamps.
Am pășit pe teritoriul art&deco de indată ce am avut contact cu fluiditatea canapelelor Kartell și am admirat liniile curbe ale scaunelor Clapp by Patrica Urquiolla. Doar ne-am putut imagina o seară cu relaxarea oferită de o baie aromată în minunata cadă Palomba de la Laufen.
Am descoperit masa perfectă, cu finisaj de marmură care în combinație cu colecția de farfurii Vileroy & Boch și scaunele Philippe Starck Kartell au determinat acel WOW care nu poate fi surprins în mod normal în cuvinte.
Seara de 18 iunie a fost și este o invitație adresată tuturor de a își descoperi stilul personal, de a se exprima pe sine chiar prin obiectele și decorațiunile interioare pe care le alege.
Tendințele sunt surse de inspirație atunci când te pregătești să îți amenajezi casa sau doar să îți împrospătează spațiul. Nu trebuie totusi uitat că ceea ce face un interior unic este tușa personală pe care o adaugi iar SensoDays te invită să o faci inspirat de prietenii care îi umplu casa, de aici și programul #mysensodays despre care am vorbit cu ocazia evenimentului de Marți, 18 iunie.
Iată doar câtiva dintre prietenii cu care ne-am întâlnit acasă la SensoDays
Kartell, o serie incredibilă de produse de mobilier si produse de iluminat – care au devenit nu doar o parte a peisajului interior, ci și adevărate icoane ale designului contemporan. Colecția Kartell este multifuncțională, diversă, ușor de utilizat și fără îndoială estetică plăcută. Colorate, subtile, senzoriale, transparente și cu forme unice combinate cu obiecte unice, produsele Kartell sunt instantaneu recunoscute în întreaga lume datorită emotiilor pe care le evocă, funcționalității lor de lungă durată și calității lor necontestat.
Hansgrohe Group – 118 ani de inovare, design și calitate. Lider de proiectare în sectorul de baie, colaboreaza îndeaproape cu designeri de renume internațional care combină designul estetic cu funcționalitatea. Phoenix Design, Phillipe Starck , Patricia Urquiolla, Bouroulec, au creat pentru grupul Hansgrohe de mai bine de 30 de ani. Echipele de creație proiectează exclusiv întreaga gamă de dușuri și mixere a mărcii de calitate. Hansgrohe lucrează la crearea unei înțelegeri inteligente între design, funcționalitate și comoditate.
Max Benjamin ale căror colecții și difuzere de parfum, lumânari parfumate, pentru casă și mașină deopotrivă, sunt apreciate în întreaga lume pentru design-ul contemporan… te face să te gândești ce ar spune olfactivul dacă s-ar afla în dialog cu vizualul…
Maison Berger, în viață de 120 de ani cu misiunea esențială de purificare a aerului din interior, este exemplul perfect de olfactiv care întâlnește vizualul – difuzere de parfum în forme atractive și cu note de parfum speciale, unele dintre ele chiar obiecte de artă. De asemenea grija pentru mediu se reflectă în colecțiile de lumânări organice. Parfumerii Maison Berger explorează aromacologia și studiază influența mirosurilor în mintea noastră. Cu puțin timp în urmă, au creat Aroma, o gamă bazată pe uleiuri esențiale și beneficiile lor emoționale.
Missoni Home, Tommy Hilfiger Home, Villeroy &Boch, Descamps, Axor, Ideal Standard, Steinberg, Diesel Living, Duravit, Zwiesel 1872 și mulți alții. Vă invităm să le descoperiți la SensoDays acasă și vă lansăm provocarea să descoperiți design-ul personal al tuturor simțurilor
SensoDays se trăiește cu personalitate și atitudine, în stilul personal al fiecăruia dintre clienții care i-au trecut pragul cu un click. SensoDays este despre oameni și comfortul locului în care aceștia aleg să își petreacă timpul. O propunere despre a vedea cum arată auzul, despre a auzi cum miroase liniștea locului în care te reunești seară de seară cu familia, despre a gusta culoarea zilelor în care faci doar ce vrei tu să faci.