Vine o vreme când trebuie să îi dai aripi copilului tău: să îl laşi să încerce lucruri noi, să aleagă singur ceea ce îi place, să facă greşeli, ca mai apoi să înveţe din ele.
Aşa îşi câştigă încrederea în sine, îşi dezvoltă curajul de a explora lumea de unul singur şi îşi construieşte bazele pentru a deveni un adult independent şi responsabil. Da, uneori e greu să îl laşi să se descurce singur, fără să îi fii alături la fiecare pas. Dar nu uita niciodată că ajutându-l să devină autonom înseamnă să îl susţii, să îl încurajezi să evolueze frumos şi sănătos, asigurându-te totodată că nu se expune unor riscuri.
Cum îl poţi ajuta pe cel mic să devină independent şi să aibă încredere în el? Cel mai simplu mod este prin joc. Iar Danonino îţi este alături, ajutându-te în acelaşi timp să îi oferi o alimentaţie echilibrată copilului tău.
,,Când ne gândim la viitorul copiilor noştri, îi vedem independenţi, curajoşi, empatici, încrezători în propriile forţe şi, mai presus de toate, ne dorim să fie sănătoşi. Danonino este brandul care îi susţine pe părinţi în creşterea armonioasă a celor mici, sprijinindu-i în primul rând în dezvoltarea autonomiei acestora. Pentru că noi credem că un copil sănătos şi independent, care învaţă din propriile greşeli, este gata oricând să exploreze lumea. Ei sunt generaţia viitoare de pitici voinici care crește învăţând alături de Dino şi pe care o încurajam să aibă un stil de viaţă activ.” declară Anca Ignat, Senior Manager Global Brands Danone.
În perioada februarie-martie, Danonino vine cu noi provocări pentru cei mici. Ajută-ţi copilul să descopere lumea animalelor colecţionând cei 18 magneți holografici cu animale într-un super puzzle. Jucaţi-vă cu noile sticluțe cu animale Danonino Iaurt de Băut și descoperiţi unde trăiesc leii, elefanţii, maimuţele, focile sau urşii. Intră în aplicaţia Lumea lui Dino de pe noua pagină de Facebook Danonino şi înscrie o poză cu copilul tău, pentru a putea câştiga premii săptămânale în brânzică delicioasă şi marele premiu, o excursie la ZOO în Viena pentru întreaga familie. Tot aici copiii pot face schimb de magneţi şi pot găsi noi prieteni în comunitatea Danonino.
Pentru a te bucura de jocuri amuzante şi experienţe inedite pentru întreaga familie, intră în aplicaţia ,,Aventurile lui Dino” care are acum o nouă insulă. Aici poţi petrece timp de calitate cu cel mic, ajutându-l să îşi dezvolte abilităţile cognitive explorând diferite medii înconjurătoare, învăţând să facă lucrurile de unul singur, să găsească răspunsuri și soluţii şi să fie un bun prieten pentru cei din jur.
În plus, Dino vă aşteaptă în fiecare weekend din luna februarie să vă distraţi pe patinoarul din centrul comercial AFI Palace Cotroceni din Bucureşti şi să vă bucuraţi de surprizele Danonino. Iar la radio Itsy Bitsy copiii pot afla lucruri interesante despre animale şi locurile în care acestea trăiesc şi pot intra în concursurile lui Dino pentru a câştiga premii pe loc.
Esenţa autonomiei copilului tău stă în conştientizarea faptului că se poate descurca singur. Îndrumă-l şi susţine-l să reuşească. Atunci când ştie că poate, cel mic e cu un pas mai aproape de a cuceri lumea.
Despre produsele Danonino
Produsele Danonino – brânzica şi iaurtul de băut, toate cu piure de fructe au un conținut semnificativ de nutrienți esențiali (proteine, calciu, vitamina D) importanți pentru creștere, fiind o alternativă la dulciurile concentrate și la băuturile cu zahăr consumate deseori ca desert sau gustare. De exemplu, Danonino brânzică conţine cu 50% mai mult calciu faţă de aceeaşi cantitate de lapte, de 2 ori mai mult calciu faţă de brânza de vaci obişnuită şi de peste 10 de ori mai multă vitamina D, comparativ cu aceeaşi cantitate de lapte. Vitamina D și Calciul sunt cei mai buni prieteni ai dezvoltării normale a oaselor unui copil. În timp ce calciul mineralizează țesutul osos, vitamina D asigură absorbția lui și contribuie la funcționarea normală a sistemului imunitar imunitar puternic.
În 2015 Danonino a obținut premiul I la categoria produselor lactate pentru copii în cadrul Galei Forbes Brands for Kids. Studiul a fost realizat în rândul mămicilor din mediul urban din România cărora li s-a cerut să precizeze ce produse le oferă copiilor lor, în ce branduri au încredere, care consideră că sunt cele mai sigure produse şi cu cel mai ridicat nivel de calitate pentru cei mici.