Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

“Descopera comoara orasului Praga” – marketing experiential in noua campanie pentru Staropramen,

dezvoltata de Lowe&Partners

“Legenda ne spune că o prințesă a ascuns o comoară ce nici până astăzi nu a fost găsită. Fii tu cel care o descoperă!” De la această premisă a plecat conceptul creativ dezvoltat de echipa Lowe&Partners pentru noua campanie a brandului de bere pragheză Staropramen, “Descoperă comoara orașului Praga”.

Astfel, campania promoţională Staropramen ce se desfășoară în perioada 5 august – 29 septembrie 2013, invită la un Quest, un treasure hunt care îi poate aduce pe cei care răspund provocării chiar la Praga, să plece ei înșiși pe străzile orașului, în căutarea comorii ascunse.

Mecanismul promoţiei constă în introducerea codurilor unice de sub capacul sau cheița oricărui produs Staropramen pe site-ul www.comoaradinpraga.ro sau prin sms, la 1779. La introducerea a 8 coduri, se intră automat în tragerea la sorți, unde se poate câștiga una din cele cinci excursii la Praga. Fiecare cod devoalează o parte din harta finală, iar după cele 8 harta se desfășoară în fața celui care a introdus codurile.

Cei cinci câștigători ai excursiei continuă acest treasure hunt chiar în inima Pragăi: trebuie să caute anumite indicii în tot orașul, iar cei care adună cele mai multe puncte în această întrecere este câștigătorul comorii: o sticlă de aur Staropramen. Premiile zilnice ale campaniei sunt 500 de baxuri a câte 6 doze de bere pe zi, iar regulamentul integral al campaniei se regăsește la www.comoaradinpraga.ro.

Campania are un spot dedicat, un web site contruit în parallax de către echipa MobileWorks, iar strategia de media a fost semnată de agenția de media Initiative.

“Am construit «arhitectura» acestei campanii astfel încât consumatorul să trăiască cu adevărat povestea brandului. Berea pragheză Staropramen înseamnă istorie, tradiție și este legată indisolubil de acest oraș. Am realizat un nou concept de marketing experiențial, care înglobează aventură, perspicacitate, descoperire, călătorie, cunoaștere”, spune Manuela Gogu, Creative Director Lowe&Partners.

“Am considerat de la bun început acest concept ca fiind unul interactiv și inovator, atât de aproape de esenţa brandului Staropramen. «Descoperă comoara orașului Praga» este o poveste care atrage și provoacă, vorbește despre istorie și despre spirit și ce loc o poate încununa mai bine decât Praga, acolo unde Staropramen este «acasă»?“, spune Mihai Bonca, Director de Marketing Bergenbier SA.

Bucuresti, 16.09.2013
{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.