Kraft Foods România, liderul pieţei de cafea, deschide astăzi primele cafenele Jacobs. Conceptul “Jacobs Coffee Culture” poate fi exprimat în câteva cuvinte: sinergie perfectă între expertiza Jacobs în fabricarea cafelei, maşini profesionale pentru prepararea cafelei, servicii de înaltă calitate şi un ambient care vă invită să savuraţi o cafea specială alături de prieteni.
Conform studiilor efectuate de compania de cercetare de piaţă AC Nielsen, segmentul HoReCa (Hotel, Restaurant, Catering) este o piaţă în dezvoltare, care a înregistrat o creştere de peste 70% în ultimii 6 ani, urmând evoluţia tendinţelor şi comportamentelor de consum. Românii au o viaţă socială tot mai activă, lucru confirmat de tendinţele de petrecere a timpului liber, întâlnirile cu prietenii nefiind doar obiceiuri de sfârşit de săptămână. Studiile de piaţă au arătat că majoritatea consumatorilor ar dori să se bucure de gustul minunat al cafelei Jacobs atât acasă cât şi în cafenele.
“Prin deschiderea acestor cafenele dorim pe de o parte să beneficiem de această oportunitate de business, iar pe de altă parte să satisfacem aşteptările consumatorilor, oferindu-le un motiv să aleagă marca Jacobs şi în afara casei, în oraş: aceeaşi cafea de calitate, special concepută pentru acest segment, şi aceleaşi servicii cu care s-au obişnuit deja. Gustul unic al cafelei Jacobs a devenit un simbol al apropierii între oameni, iar cafeneaua Jacobs este locul perfect unde se poate savura această cafea.
Am explorat principalele regiuni unde se cultivă cafeaua pentru a obţine boabe de cea mai înaltă calitate. Am deschis drumuri noi în ceea ce priveşte controlul calităţii şi am construit facilităţi de ultimă generaţie pentru prăjirea cafelei. În prezent, producem cafea respectând cele mai înalte standarde ale industriei privind inovaţia şi tehnologia, pentru a ne asigura că produsele pe care le serviţi sunt deosebite”, declară Peter Mueller, Director General Kraft Foods România.
“Coffee culture”, semnătura mărcii Jacobs pe segmentul de piaţa HoReCa, completează imaginea Jacobs din segmentul de retail, descriind interacţiunea directă şi atmosfera de socializare pe care consumatorii sunt invitaţi să le experimenteze. Mai mult, reprezintă un univers contemporan confortabil; este un simbol al încrederii consumatorului în marca Jacobs şi al expertizei în producerea cafelei de calitate, construit pe baza principalelor competente ale mărcii Jacobs.
Cele două cafenele deschise în cadrul Vitan Mall şi Plaza România oferă o varietate de băuturi calde (17 sortimente), al căror ingredient principal este cafeaua Jacobs.
Cafeneaua Jacobs din Vitan are o capacitate de 206 locuri, iar cea din Plaza România de 118 locuri.
Cafeaua Jacobs este o cafea produsă din boabe de înaltă calitate, prăjite cu ajutorul unor tehnologii de vârf, cu o aromă plină şi bogată, apreciată de consumatori.
Oferind în mod constant produse de înaltă calitate şi ţinând seama de preferinţele consumatorilor, marca Jacobs a fost apreciată ca având cel mai mare impact la categoria de produse alimentare din România din punct de vedere al notorietăţii şi al încrederii, conform unui studiu independent derulat de Synovate în 2007 („Mărcile cu cel mai mare impact”). De asemenea, Jacobs a fost votată „Cea mai de încredere marcă” de către cititorii revistei “Reader’s Digest”, de două ori consecutiv în ultimii 2 ani (2006, 2007).
{mosloadposition user10}