Kraft Foods a lansat campania „Descoperă biscuitul care ţi se potriveşte!”, pentru cele mai îndrăgite mărci de biscuiţi din portofoliul companiei: Belvita, TUC, Milka şi Oreo.
În perioada 12 mai – 30 iunie, consumatorii celor 4 mărci din potofoliul Kraft Foods pot câştiga premii constând în carduri de cumpărături şi baxuri cu biscuiţii preferaţi. Fiecare pachet TUC, Milka, Belvita sau Oreo cumpărat poate fi înscris în promoţie prin înregistrarea numărului de pe bonul de casă pe site-ul www.biscuitiimei.ro, trimiterea lui prin SMS la 1812 sau expedierea bonului şi a ambalajului prin poştă.
Campania de comunicare a fost dezvoltată de Draftfcb plecând de la premisa că fiecare biscuit îşi are propria tipologie de consumatori. Cu alte cuvinte, între atâtea criterii care ne deosebesc, şi biscuiţii preferaţi spun ceva despre stilul de viaţă, gusturile sau nevoile noastre.
Conceptul a fost declinat într-o campanie integrată, care include spot TV, radio, print, POSM, online (website-ul www.biscuitiimei.ro) si campania promotionala pentru consumatori.
Pentru că în gama Kraft se regăsesc biscuiţi pentru toate gusturile, execuţiile creative se adresează tuturor tipologiilor de consumatori: celor dornici de energie, care preferă biscuiţii Belvita, profesioniştilor mereu ocupaţi, care îşi potolesc foamea cu TUC, celor care adoră să se răsfeţe, savurând biscuiţii Milka şi familiilor fericite, care preferă gustul şi ritualul Oreo.
“Pentru că profilele consumatorilor noştri diferă foarte mult, am lansat campania „Descoperă biscuitul care ţi se potriveşte” – pentru a le oferi şansa unei gustări potrivite care să le vină în întâmpinarea nevoilor în cele mai diferite momente ale zilei. In acest sens, o componentă a campaniei integrate de comunicare sunt şi activităţile de degustare Oreo şi TUC în magazinele partenere, unde le stăm la dispoziţie consumatorilor cu informaţii suplimentare despre biscuitii lor preferati cat si despre campania promotionala derulata la nivel national”, declară Svetlana Macrinici, Brand Coordinator Biscuits: OREO, TUC, MILKA, Kraft Foods România.
Marile premii ale promoţiei constau într-un card de cumpărături de 5000 de lei şi 5 carduri de cumpărături a câte 2000 de lei, care pot fi folosite în mai multe reţele de magazine. Celelalte premii constau în 1400 de baxuri de biscuiţi Belvita, TUC, Milka sau Oreo, din care câştigătorii pot alege în funcţie de marca preferată şi în limita stocului disponibil.
Din partea companiei Kraft, proiectul a fost coordonat de: Rastislav Spavelko – Senior Brand Manager Categorie Biscuiţi, Svetlana Macrinici – Brand Coordinator Categorie Biscuiţi: Oreo, Tuc, Milka Biscuits, Maria Burnuz – Brand Coordinator Belvita.
Echipa Draftfcb care a dezvoltat conceptul şi materialele de susţinere a campaniei este formată din : Claudiu Dobriţă – Creative Director, Cătălin Rulea – Head of Art, Simona Lazăr – Copywriter, Alex Hariga – Art Director, Elena Ivănescu – Art Director, Anca Iuhaş – Strategic Planner, Ana-Maria Oilă – Client Service Director, Lavinia Florea – Senior Account Manager, Andrada Gheorghiu – Senior Account Executive.
Casa de producţie: Domino; Regizor: Dragoş Buliga; Producător: Andreas Natiş
Strategia media a fost dezvoltata si implementata de catre Starcom MediaVest Group: Alexandra Iavorschi – Group Communication Director, Dinu Maftei – Communication Manager, Marius Florea – Communication Manager, Laura Mihailescu – Digital Project Manager.