Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

DERO te imbraca in prospetime in cadrul campaniei nationale “DERO e al tau”

9 februarie 2015 – DERO crede în prospeţimea din inima României curate și a lansat la începutul lunii februarie campania națională „DERO e al tău” și un nou ambalaj în ediție limitată DERO Ozon+, special creat de tânărul designer român Lana Dumitru.

Campania „DERO e al tău” a debutat cu lansarea în magazine a noului ambalaj în ediție limitată şi a unei promoţii naţionale adresate consumatorilor DERO. Campania 360˚ include un spot TV dedicat, comunicare in-store, comunicare online prin canale de social media (pagina de Facebook DERO) și bannere online, acţiuni de PR, dar și o promoție națională în magazine. Pentru că de peste 40 de ani DERO e al românilor, în cadrul promoției naționale, care se desfăşoară în perioada 1 februarie – 12 aprilie 2015, sunt oferite zilnic 3 premii, constând într-una dintre cele 5 haine de colecție, învăluite în prospețime românească, create special de Lana Dumitru. Colecția este una exclusivă și limitată, hainele putând fi câștigate doar în cadrul promoției, prin înscrierea codului din pachet sau de pe ambalaj prin SMS sau în aplicația de Facebook dedicată, disponibilă pe pagina de Facebook DERO.

Designul noului ambalaj a fost ales în urma unui concurs de talente desfăşurat în 2014, la care au participat pasionații de design, profesioniști sau nu, care au înscris în competiţie peste 150 de lucrări. Lucrarea „Românesc” semnată de Lana Dumitru a fost declarată câștigătoare în urma votului din cadrul competiției de talente „DERO e al tău", organizată prin intermediul paginii de Facebook DERO în vara anului trecut. Începând cu luna februarie, noul design este prezent pe ambalajul în ediție limitată DERO Ozon+ 2 kg și 8,5 kg, disponibil în magazine la nivel naţional.

„Dacă anul trecut am oferit românilor posibilitatea de a crea și alege chiar ei ambalajul DERO OZON+, anul acesta ne-am respectat promisiunea și l-am adus pe raft. «DERO e al tău» continuă demersul nostru din ultimii ani prin care ne-am propus să readucem în atenţia tuturor românilor valorile si traditiile româneşti.", a declarat Iulia Floricică, Senior Brand Building Manager Laundry, Unilever South Central Europe.

Lana Dumitru este un tânăr designer român cunoscut pentru hainele create sub brandul Lana. În prezent, cercetează ca doctorand în Arte și Modă în Londra. Ea a realizat designul noului pachet DERO şi creaţiile vestimentare din campanie pornind de la un motiv tradiţional românesc, prelucrat digital.

„Prin tot ceea ce fac, îmi propun ceea ce își dorește și DERO cu această campanie – să pun motivele tradiționale românești într-un context modern, prin care pot deveni parte a vieţii noastre de zi cu zi.", spune Lana Dumitru.

Campania națională va fi derulată în perioada 1 februarie – 12 aprilie. În campanie sunt incluse toate produsele DERO în pachet ediție limitată, precum şi cele cu etichete sau benzi promoționale atașate. Mai multe detalii despre campanie puteţi găsi pe pagina de Facebook DERO.

Agenţiile care au contribuit la implementarea campaniei sunt:
· Creaţie: Engines
· Social media: Kubis interactive
· PR: IMAGE PR
· Media: Mindshare
· Promoţie naţională: Syscom Digital.

Bucuresti, 09.02.2015
{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.