DERO a fost declarat cel mai puternic brand românesc, conform studiului realizat de revista Biz și Unlock Market Research în cadrul BrandRO 2015, prin care 1000 de respondenți și-au exprimat preferințele.
Clasat la prima ediție din 2009 pe poziția 34, DERO a evoluat an de an, ca în 2011 și 2012 să se situeze pe pozițiile 27, respectiv 14.
În ultimii doi ani, DERO a intrat în top 10, pe pozițiile 6, respectiv 2.
DERO este un brand care se reinventează constant prin formate noi, produse inovative și campanii autentice, păstrându-și în același timp rădăcinile românești. „DERO e al tău" și „Color Run powered by DERO" sunt două dintre campaniile care au ajutat brandul să își consolideze poziția.
Cea mai recentă campanie de brand – „DERO e al tău” – a lansat provocarea către toți consumatorii de a-și exprima viziunea despre proaspăt și românesc, realizând design-ul noului ambalaj pentru ediția limitată DERO Ozon+.
Începând cu anul 2014, DERO a devenit sponsor principal al evenimentului „The Color Run România”. Pe durata celor opt curse, zeci de mii de concurenți au avut parte de o experiență plină de culoare și fericire alături de DERO, care a păstrat entuziasmul alergătorilor la cote maxime, contribuind la o experiență cu adevărat memorabilă.
„Clasarea pe prima poziție în topul celor mai importante branduri românești este o recunoaștere din partea consumatorilor și un moment important în istoria DERO. Prin tot ceea ce face, DERO duce mai departe moștenirea românească și încearcă să răspundă tuturor nevoilor consumatorilor.
Nu în ultimul rând, aș dori să felicit inițiativa organizatorilor – ajunsă deja la a șasea ediție – dar și celelalte mărci din top, care demonstrează pe an ce trece că mărcile românești devin din ce în ce mai puternice. Toate mărcile prezente în top au evoluat odată cu societatea și sunt un motiv de mândrie pentru noi toți și în special pentru cei care le asigură continuitatea”, a declarat Iulia Floricică, Senior Brand Building Manager Laundry, Unilever South Central Europe.