Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

DERO 99 DE PETE – prima campanie romaneasca premiata

la IPA EFFECTIVENESS AWARDS

Campania Dero “99 de pete” a obţinut trofeul de argint la IPA Effectiveness Awards 2006, recunoscută drept cea mai riguroasă competiţie de eficienţă în publicitate din lume.
Dero a demonstrat în cadrul competiţiei IPA Effectiveness Awards că strategia inovativă şi creativitatea reuşesc să plaseze brandul în top, transformându-l în cel mai popular detergent din România (31.6% – Cota de piaţă volum, Iulie-August 2006, ACNielsen).

“Această lucrare dovedeşte un adevărat salt de imaginaţie, este o idee extrem de curajoasă şi inovatoare. Dero şi-a pus în valoare specificul românesc şi a reuşit să aibă nişte rezultate excelente pe o piaţă dură, ceea ce reprezintă o realizare extraordinară”, a declarat Robin Woolcock, Managing Director – Volkswagen Group UK, membru în juriul IPA Effectiveness Awards 2006.

Conceptul “99 de pete” a fost comunicat  printr-o serie de  spoturi TV inovative, create de BBH Londra: “Ciorba de burtă”, “Mina de cărbuni” şi “Ketchup”. BBH Londra este una dintre cele mai apreciate agenţii de publicitate din lume.

“Suntem mândri pentru acest premiu.  E un prilej de strălucire pe care această marcă îl merită, mai ales anul  acesta, la 40 de ani după ce numele Dero a fost rostit pentru prima dată în România. BBH este o  agenţie remarcabilă în care am investit multă încredere şi cu care împărtăşim cu bucurie acest succes” a declarat Gabriel Predescu, Brand Development Manager Dero.

“Acest premiu demonstrează rezultatele remarcabile ce se pot obţine în urma unei colaborări de succes dintre client şi agenţie, precum şi credinţa în puterea creativităţii. În cadrul BBH, credem că acestea sunt cele mai bune ingrediente, în încercarea de a produce o campanie eficientă. Succesul acestei campanii nu ar fi fost posibil fără un brief clar, adus la viaţă în cadrul unei sedinţe de briefing creativă”, a declarat Ben Jenkins, BBH Londra.

Dero s-a născut în Romania în 1966, la fabrica de detergenţi de la Ploieşti.
Istoria modernă a mărcii datează din 1996, când, o dată cu achiziţia de către Unilever, Dero începe o nouă tradiţie, de inovaţii şi succese. Unul dintre cele mai importante evenimente recente a fost relansarea Dero Surf sub platforma “Dero, detergentul care scoate cele mai frecvente 99 de pete”.

IPA Effectiveness Awards este recunoscută drept cea mai riguroasă competiţie din domeniul publicităţii, datorită faptului că participanţii trebuie să demonstreze eficienţa strategiilor de comunicare aplicate. IPA Effectiveness Awards premiază, mai presus de creativitate şi strategie, rezultatele unei campanii de publicitate.

În competiţia din 2006, deschisă agenţiilor din întreaga lume, au fost înscrise 63 de campanii, aparţinând unui număr de 37 de agenţii. Printre acestea se regăsesc branduri binecunoscute precum Volkswagen, Actimel, Sony Ericsson sau Marks&Spencer.

Bucuresti, 4.12.2006

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.