Detergentul Dero a fost produs pentru prima data in 1966, la fabrica DERO din Ploiesti. Numele sau vine de la DEtergenti ROmania. Dupa preluarea sa de catre Unilever (1995), urmeaza un sir de inovatii si activitati care vor dezvolta si consolida pozitia detinuta pe piata, pastrandu-se valoarea de “marca traditional romaneasca”. Cel mai important moment al istoriei moderne a lui DERO este cel din martie 2004, cand Dero Surf a fost relansat sub platforma „Scoate cele mai frecvente 99 de pete”, care explica partea “spala bine” din sloganul marcii – “Spala bine si improspateaza!”.
Campania de relansare a debutat cu promotia nationala „Hai noroc si sa traiesti sa ai casa-n Bucuresti”, desfasurata in perioada octombrie – decembrie 2004, menita sa intareasca increderea consumatorilor in brandul Dero si in puterea sa de a scoate cele mai frecvente 99 de pete.
Promotia s-a adresat cu precadere publicului feminin, plecand de la ideea ca, de sarbatori, fiecare femeie isi doreste sa petreca mai putin timp cu spalatul rufelor si mai mult alaturi de familie. Asa ca Dero i-a oferit o mana de ajutor, atat prin salvarea hainelor de cele mai frecvente 99 de pete, inscriptionate pe spatele pachetului promotional, cat si prin cele 999 de surprize de sarbatori.
Promotia s-a adresat cu precadere publicului feminin, plecand de la ideea ca, de sarbatori, fiecare femeie isi doreste sa petreca mai putin timp cu spalatul rufelor si mai mult alaturi de familie. Asa ca Dero i-a oferit o mana de ajutor, atat prin salvarea hainelor de cele mai frecvente 99 de pete, inscriptionate pe spatele pachetului promotional, cat si prin cele 999 de surprize de sarbatori.
Promotia a beneficiat de o importanta acoperire media, prin spotul TV de 25 de secunde, precum si prin sponsorizarea primei telenovele romanesti, „Numai iubirea”, difuzata de postul de televiziune Acasa TV, fiind sustinuta si de componentele de outdoor si materiale promotionale (oferite clientilor si comerciantilor la punctele de vanzare). Componenta de relatii publice a inclus, intr-o prima etapa, comunicarea, prin intermediul revistelor de femei si a presei scrise, a mecanismului promotiei si a premiilor acordate, iar in a doua etapa, anuntarea castigatoarei marelui premiu catre revistele de specialitate.
Un alt pas important in evolutia marcii a fost lansarea noului produs Dero 2 in 1 Aloe Vera, lansare ce a avut loc in luna martie, la Yacht Club, in prezenta presei. Scopul evenimentului a fost acela de a prezenta aparitia pe piata a noului detergent DERO. Totodata, s-a urmarit sprijinirea campaniei de publicitate a produsului nou-lansat si cresterea notorietatii sale in randul publicului tinta.
Jurnalistii au primit ca invitatie o planta aloe vera, singurele detalii care le-au fost puse la dispozitie fiind data si locul evenimentului.
Designul noului pachet de detergent a fost sursa de inspiratie penru amenajarea locatiei in alb si verde. Momentele care au punctat intalnirea au fost istoria evolutiei brandului Dero in Romania, dar si filmul documentar despre beneficiile plantei aloe vera, ingredientul din noul Dero 2 in 1 Aloe Vera.
Jurnalistii au primit ca invitatie o planta aloe vera, singurele detalii care le-au fost puse la dispozitie fiind data si locul evenimentului.
Designul noului pachet de detergent a fost sursa de inspiratie penru amenajarea locatiei in alb si verde. Momentele care au punctat intalnirea au fost istoria evolutiei brandului Dero in Romania, dar si filmul documentar despre beneficiile plantei aloe vera, ingredientul din noul Dero 2 in 1 Aloe Vera.
Articole recomandate:
Strategii de succes: 5 campanii creative de marketing ale Sezamo
Cum transformi o conferință de business într-o experiență imersivă de brand
Asociația ANAIS - Unele măști rămân
Case study: Nu ești singur, vom găsi drumul împreună!
“Scrisori pe frunze” pentru Liv.52 de la Himalaya
Ce isi doresc copiii din centre de plasament si cum a ilustrat Gabi Toma dorintele lor
Case study: Comunicare pentru schimbare - Patrula de Reciclare
Case study campania vALLuntar realizata de Editura ALL
Pages: 1 2