· Trimiterea în service a unui produs defect necesită o singură operațiune, realizată în mai puțin de 1 minut
· Aplicația poate fi configurată să notifice stadiul produsului aflat în reparație
Depanero, cea mai mare firmă de service electro-IT din România, lansează aplicațiile pentru dispozitive mobile dedicate utilizatorilor de iOS și Android și simplifică interacțiunea client – service. În primul an de la lansare, aplicația Depanero va avea aproximativ 50.000 de utilizatori activi.
Cu noua aplicație, sunt eficientizați timpii și procesul de trimitere în service a unui produs defect. Începând de acum, înregistrarea unui produs pentru a fi preluat în service presupune completarea în aplicația Depanero a unui formular simplu cu trei câmpuri: marca și modelul produsului, defectul acestuia, tipul garanției (pentru detalii, vezi imaginea alăturată și pe cele din atașament). Întreaga operațiune necesită mai puțin de 1 minut.
„Clienții Depanero foloseau versiunea de mobil a site-ului pentru a-și accesa contul de client, a înregistra un aparat defect și a urmări procesul de reparație al acestuia. Am analizat acest comportament, care se înscrie în tendințele de consum ale clienților, dornici să folosească soluții tot mai simple și „on the go”, și am lasat pentru ei aplicația Depanero, disponibilă pentru iOS și Android. Le oferim astfel un plus de mobilitate și simplitate, precum și acces mult mai facil și în orice moment la stadiul produselor lor aflate în reparație”, spune Adrian Antohi, director general Depanero.
Depanero este primul service din România care le oferă utilizatorilor posibilitatea de a înregistra solicitările de trimitere în service a produselor defecte și de a urmări stadiul în care se află acestea folosind aplicațiile mobile. Aplicația Depanero poate fi configurată pentru a notifica utilizatorul în timp real despre stadiul produselor aflate în reparație, iar acesta poate consulta în orice moment istoricul produselor în service.