· Serviciile Depanero sunt disponibile atât pentru telefoane mobile, cât și pentru echipamente electro-IT
· Discount de 20% din valoarea manoperei reparației unuia sau mai multor produse în aceeași comandă
· În medie, 36.000 de telefoane mobile și 90.000 de electrocasnice mici și mari în garanție și post-garanție intră în service-ul Depanero în fiecare an
Depanero, cea mai mare firmă de service electro-IT din România, a încheiat un parteneriat cu Vodafone România, prin care oferă clienților Vodafone servicii de reparații atât pentru telefoane mobile, cât și pentru echipamente electro-IT.
Serviciile Depanero sunt disponibile clienților care accesează programul de loializare Happy Mall din aplicația MyVodafone pentru Android.
Clienții beneficiază de servicii de reparații în garanție și post-garanție pentru o gamă foarte largă de produse – de la telefoane și tablete, până la frigidere și mașini de spălat – pentru care primesc un discount de 20% din valoarea manoperei reparației unuia sau mai multor produse în aceeași comandă.
„Dorim să oferim valoare adăugată clienților care utilizează serviciile din programul Happy Mall. Este un serviciu pe care l-am considerat necesar pentru consumatorul final, întâlnirea între cerere și ofertă fiind imediată. Pe baza informațiilor oferite de Vodafone despre utilizatorii care sunt activi în aplicație, estimăm că în prima jumătate a acestui an vor apela la serviciile noastre aproximativ 1.000 de clienți”, a declarat Adrian Antohi, director general Depanero.
În medie, 36.000 de telefoane mobile și 90.000 de electrocasnice mici și mari în garanție și post-garanție intră în service-ul Depanero în fiecare an.
Clienții care achiziționează voucherele Depanero beneficiază de servicii de reparații pentru toate echipamentele pe care le folosesc.