De astazi clinica stomatologica DENT ESTET ofera clientilor sai versiunea pentru terminale mobile a website-ului oficial. Utilizatorii de smartphones vor vedea versiunea de site potrivita telefonului lor in mod automat, la accesarea website-ului www.dentestet.ro. Versiunea mobila are variate avantaje precum posibilitatea localizarii utilizatorului, afisarea informatiilor intr-o forma potrivita ecranului telefonului mobil, trafic redus de date si timp redus de incarcare a site-ului.
Vizitatorii mobi-site-ului DENT ESTET se pot programa online sau beneficia de functia click2call (apel direct din site-ul mobil catre unul dintre sediile clinicii). De asemenea, pentru telefoane smartphones de generatie noua, mobi site-ul permite accesarea functiei GPS a telefonului si dupa acordul utilizatorului permite localizarea acestuia pentru o mai buna orientare fata de sediile clinicilor Dentestet.
Mobi site-ul este dezvoltat de agentia de mobile marketing Voxline Communication si este optimizat pentru telefoane smartphone si tablete cu rezolutii intre 240px si 1024px. In plus site-ul are si o versiune optimizata pentru smartphones care nu suporta javascript.
“Consider ca este ceva firesc introducerea versiunii mobile a site-ului nostru. Din dorinta de a aduce un beneficiu in plus pacientilor nostri, introducem foarte des servicii noi, orientate nevoilor pe care acestia le au. Cu atat mai mult cu cat versiunea mobila a site-ului este foarte potrivita profilului nostru de clienti care sunt mereu activi, pentru care timpul este pretios, iar noi intelegem acest lucru foarte bine. De aceea, am introdus atat posibilitatea programarii online, cat si a notificarii spre apelarea pacientului.” a declarat Dr. Oana Taban, CEO grupului DENT ESTET.
“Adaptarea site-ului unei companii pentru accesul de pe telefonul mobil devine, din ce in ce mai mult, o necesitate. Pentru anul 2011, Autoritatea Nationala pentru Administrare si Reglementare in Comunicatii (ANCOM) a numarat 6,34 milioane de conexiuni la internet efectuate doar de pe telefoane mobile. Pentru orice companie sau brand, adaptarea site-ului traditional la accesul de pe telefonul mobil ar trebui sa fie intre primele obiective de marketing pentru acest an si sa devina o normalitate in viitorul apropiat”, spune Bogdan Apostol, Director General Voxline Communication.
Conform datelor furnizate de ANCOM, la finele anului 2011 erau 23.4 milioane utilizatori activi iar rata de penetrare esa de 123 cartele SIM active la 100 de locuitori. Se estimeaza, de asemenea, existenta pe piata a 2,5 milioane de smartphones la sfarsitul anului 2011 cu o crestere de 1 milion in 2012.