Producătorul italian De’Longhi, lider mondial în producția de espressoare¹ de uz casnic, a fost desemnat Brandul Anului la nivel național (Italia) în cadrul prestigiosului eveniment World Branding Awards, aflat anul acesta la cea de-a zecea ediție.
Un număr total de 318 branduri din 41 de țări din întreaga lume au fost premiate cu această distincție, într-o ceremonie desfășurată la State Apartments din Kensington Palace, în Londra. Brandurile au fost nominalizate de peste 230.000 de consumatori din întreaga lume.
”Pentru De’Longhi este o onoare să fie singurul producător de espressoare din lume câștigător la categoria electrocasnice pentru uz casnic, ceea ce ne confirmă, încă o dată, poziția solidă de leadership pe care o deținem la nivel mondial”, spune Roxana Dumitru, Director de marketing De’Longhi România. ”Doar nouă branduri din Italia au fost declarate câștigătoare și suntem mândri să fim unul dintre acestea.”
Câștigătorii au fost jurizați într-un mod unic, fiindu-le acordate puncte pentru trei direcții distincte: evaluarea brandului, cercetarea pieței de consum și votul online al publicului. În ceea ce privește evaluarea brandului, departamentul de cercetare al World Branding Forum realizează o evaluare financiară a unei mărci bazată pe un model de abordare prin venituri, care ia în considerare și o perioadă de estimări.
Pentru companiile publice (cotate), datele sunt colectate din publicații disponibile, în timp ce pentru companiile non-publice, datele financiare auditate sunt furnizate de companii pentru evaluare sau sunt preluate din alte surse disponibile. 70% din procesul de notare a provenit din voturile consumatorilor. În fiecare țară poate exista un singur câștigător per categorie.
Aflate la cea de-a șasea ediție anuală, premiile sunt organizate de World Branding Forum, o organizație globală non-profit dedicată dezvoltării standardelor de branding. Aceasta organizează și sponsorizează o serie de programe educaționale. Evenimentul de premiere a fost găzduit de Jemma Forte, prezentator pentru ITV, BBC1, BB2 și Channel 4.
¹ Sursa: institut independent de cercetare, lider în funcție de valoarea vânzărilor în perioada ianuarie – decembrie 2018 în 46 de țări.