Analiza desfășurată de Deloitte Polonia a confirmat calitatea datelor asigurate de Selectivv Mobile House.
În decembrie 2017, Deloitte Polonia a completat un studiu în care a verificat operațiunile Selectivv și datele folosite de companie. Informațiile obținute arată că instrumentele Selectivv sunt utile pentru campaniile de marketing și că respectă în totalitate GDPR (Regulamentul General privind Protecția Datelor Personale), ce va intra în vigoare în Uniunea Europeană pe 25 mai 2018. Aceste aspecte trebuie monitorizate în continuare, având în vedere dinamica schimbărilor tehnologice și legislative. Apelarea la servicii externe de audit face parte din strategia Selectivv, pentru a amplifica transparența datelor livrate către companii.
“Suntem prima companie din Polonia care apelează la externalizarea analizei datelor colectate și procesate. Dezvoltarea Big Data în toate domeniile, nu doar în marketing, este posibilă doar prin transparența față de clienți. Astfel construiești încredere. Apelarea la servicii de audit acordate de o instituție internațională independentă confirmă că oferim clienților date de cea mai bună calitate”, a declarat Dominik Karbowski, vicepreședinte Selectivv Mobile.
Începând cu luna decembrie, este disponibil instrumentul Selectivv Mobile Audience Meter. Acesta permite utilizatorilor să verifice destinatarii campaniei pe platformele mobile și să verifice munca subcontractorilor. Operațiunea constă în adăugarea unui cod de tracking pentru campanie prin care clickurile și reacțiile sunt verificate de Selectivv DMP. Aceste activități trebuie verificate de o instituție independentă, pentru a confirma veridicitatea calității.
Selectivv are cel mai mare set de date despre utilizatorii de mobil din Europa Centrală și de Est, acesta cuprinzând 82 de milioane de oameni. Serviciul colectează aproximativ 362 de informații despre fiecare utilizator, în special date demografice, interese și locații de interes. Baza de date a fost construită în doi ani cu ajutorul a 200.000 de aplicații de mobil și a 15 milioane de pagini web.
Au fost stabilite astfel 60 de profiluri specifice de consumatori, dintre care amintim: persoane care plănuiesc să aibă un copil, persoane care fac cumpărături în malluri, utilizatori de mobile banking, utilizatori de aplicații muzicale și oameni pasionați de sport. De exemplu, profilul celor pasionați de sport include persoane care au folosit aplicații de fitness de trei ori în ultima lună și persoane care au participat la un maraton în ultimele 6 luni.
Despre Selectivv Mobile House
Selectivv Mobile House este o companie specializată în planificarea și implementarea campaniilor publicitare pe platformele mobile, precum și în cercetările care privesc utilizatorii de smartphone-uri și tablete. Lunar, compania derulează sute de campanii de advertising pe dispozitive mobile în Polonia, Ucraina, Rusia și România.