Deloitte a fost desemnat cel mai valoros și mai puternic brand din lume în domeniul serviciilor comerciale pentru al patrulea an consecutiv, potrivit celei mai recente ediții a raportului Brand Finance Global 500, și se află în top zece cele mai puternice branduri din toate domeniile la nivel global (locul 9). Brand Finance, firma independentă de consultanță în evaluare și strategie de brand recunoscută la nivel global, calculează valoarea totală și forța brandului cu ajutorul unor analize privind investițiile de marketing, percepția brandului în rândul clienților, angajaților și al altor părți interesate (stakeholder equity) și de performanța de piață a businessului.
Deloitte se află pe primul loc în topul celor mai valoroase branduri de servicii comerciale și, implicit, în topul brandurilor de servicii profesionale, cu o valoare a brandului de aproximativ 29,8 miliarde de dolari americani. În ceea ce privește forța brandului, Brand Finance a calculat un scor BSI (Brand Strength Index) de 90,2 din 100 și a atribuit Deloitte ratingul maxim, AAA+.
„Este un privilegiu pentru noi să facem parte din cea mai veche și cea mai mare firmă de servicii profesionale din lume și să contribuim la performanța globală a brandului Deloitte prin relațiile de durată și bazate pe încredere pe care le construim cu clienții noștri, prin experiențele pe care le oferim colegilor noștri și prin aportul pe care îl avem în societate.
Anul acesta aniversăm, împreună cu cei peste 2.600 de profesioniști activi în toate entitățile Deloitte din România, trei decenii de impact semnificativ în activitatea a mii de companii și în carierele a mii de specialiști, participând distinctiv la consolidarea infrastructurii de expertiză, conectare și încredere pe care se bazează lumea afacerilor”, a declarat Alexandru Reff, Country Managing Partner, Deloitte România și Moldova.
Potrivit rezultatelor financiare raportate de Deloitte la nivel global pentru cel mai recent an financiar, care s-a încheiat la 31 mai 2021, veniturile globale agregate au crescut pentru al 12-lea an consecutiv, ajungând la un nivel record de 50,2 miliarde de dolari americani. Toate liniile de servicii ale firmei – Audit și servicii conexe, Consultanță, Consultanță financiară, Consultanță în managementul riscului, Servicii fiscale și juridice – au raportat creșteri în perioada menționată.