Noua marcă oferă produse, servicii, asistenţă şi resurse online special croite pentru a simplifica mediul IT al milioanelor de organizaţii de dimensiuni mici din zona EMEA
Dell îşi reafirmă angajamentul faţă de clienţii săi prin lansarea unui nou brand – Vostro. Noul nume de marcă include o gamă completă de sisteme notebook şi desktop, servicii dedicate şi un microsite special conceput pentru companiile de dimensiuni mici. Vostro dispune de instrumente uşor de utilizat care se adresează principalelor probleme cu care se confruntă companiile, precum operaţiunile de back-up, diagnosticarea şi performanţa PC-ului, elimină aplicaţiile disponibile pe o perioadă limitată (trialware) şi oferă suport tehnic pentru clienţii care nu dispun de personal IT intern.
Gama de produse şi servicii Vostro (în latină “al vostru”) reprezintă un pas important în îndeplinirea angajamentului faţă de companiile de dimensiuni mici şi a strategiei Dell de reducere a costurilor, a timpului şi a complexităţii gestionării sistemelor IT ale acestor clienţi.
Produsele din gama Vostro schimbă regulile jocului deoarece ele permit companiilor de dimensiuni mici să aleagă cele mai potrivite soluţii IT pentru succesul afacerii lor,” a declarat Michael Dell, Chairman şi CEO Dell în cadrul lansării ce a avut loc astăzi la New York. Lansarea noii game de produse a fost marcată şi în Regatul Unit, Franţa şi Germania. “Până în prezent, companiile de dimensiuni mici au fost nevoite să adopte soluţii IT concepute pentru utilizatorii casnici sau pentru companii de dimensiuni mari, soluţii care nu corespund nevoilor lor specifice.”
Dorinţele companiilor de dimensiuni mici au fost ascultate
Potrivit unui sondaj efectuat în 12 ţări de către Dell şi International Council for Small Business1 (Consiliul Internaţional pentru Organizaţii de Dimensiuni Mici), pe un eşantion de directori de companii şi persoane cu putere de decizie, 94% dintre companiile din Regatul Unit, Franţa şi Germania sunt de părere că echipamentele IT foarte sofisticate sunt o investiţie profitabilă, însă bugetul strict limitează posibilităţile acestor organizaţii de a-şi extinde infrastructura.
Sondajul a dezvăluit, de asemenea că:
· Principalele două motive pentru care companiile de mici dimensiuni folosesc echipamente tehnologice sunt optimizarea serviciilor pentru clienţi şi dezvoltarea afacerii, 65% dintre respondenţi declarând că tehnologia informatică este foarte importantă pentru afacerea lor;
· Cele mai neplăcute operaţiuni legate de achiziţionarea de echipamentele IT sunt eliminarea programelor disponibile pe o perioadă limitată (trialware) şi instalarea de noi sisteme. Aproximativ două treimi dintre respondenţi au declarat că preferă să îşi instaleze singuri echipamentele sofisticate;
· Asigurarea securităţii datelor companiei se află în topul recomandărilor clienţilor pentru furnizorii de echipamente IT, urmată îndeaproape de cerinţa pentru suport tehnic şi servicii de asistenţă adecvate.
Semnificativ este faptul că directorii de companii de dimensiuni mici din întreaga lume manifestă interes pentru acelaşi lucru: produse simple pentru segmentul business, accesibile ca preţ şi susţinute de servicii de asistenţă de încredere.
„Companiile de dimensiuni mici din Europa se confruntă cu problema alegerii soluţiilor IT potrivite pentru nevoile lor specifice,” a afirmat Aongus Hegarty, Vice President and General Manager, Home and Small Business, Dell EMEA. Compania Dell îşi propune să simplifice acest proces şi să ofere consultanţa necesară clienţilor, astfel încât aceştia să ia decizii tehnologice avizate, în beneficiul afacerii lor. De asemenea, Dell se angajează să ofere servicii de suport IT pe durata întregului ciclu de viaţă al infrastructurii, cât şi ulterior.”
Instrumente personalizate, automatate şi uşor de utilizat
Indiferent de zona geografică în care îşi desfăşoară activitatea, reprezentanţii organizaţiilor de mici dimensiuni susţin că unele dintre cele mai importante soluţii IT pentru afacerea lor sunt opţiunile accesibile de asistenţă şi instrumentele care îi ajută să îndeplinească sarcini simple, care ocupă însă mult timp, precum operaţiunile de back-up sau cele pentru optimizarea performanţelor sistemului.
Gama Vostro oferă instrumente automate de asistenţă, dezvoltate special pentru companiile de dimensiuni mici, precum serviciul Dell DataSafe™ Online, care pune la dispoziţie spaţiu virtual de stocare de până la 30GB, protejând astfel datele companiei împotriva dezastrelor, furtului sau defecţiunilor; serviciul Dell Support Centre, care permite accesul prin Internet la informaţii de asistenţă; Dell Network Assistant care simplifică setarea, monitorizarea şi depanarea reţelelor clienţilor şi serviciul Dell Automated PC Tune-Up2, care concentrează peste 30 de operaţiuni de setare, securizare şi mentenanţă într-un singur click, asigurând astfel performanţe de vârf.
Soluţii complete pentru companiile de dimensiuni mici
Dell a investit peste 35.000 de ore în pregătirea personalului pentru vânzări specializate, suport tehnic şi asistenţă clienţi şi, de asemenea, a dezvoltat un site de resurse pentru a ajuta companiile de dimensiuni mici să obţină performanţe maxime în utilizarea echipamentelor IT.
Pe site-ul www.smartbusinessIT.co.uk, creat în colaborare cu Intel, utilizatorii au acces la o colecţie de resurse pentru organizaţiile de mici dimenisuni. Site-ul oferă îndrumare cu privire la investiţiile în echipamente IT adecvate provocărilor cu care se confruntă acest segment de afaceri.
Conceput pentru reţele simple şi companii cu mai puţin de 10 angajaţi, gama Vostro, este disponibilă începând de astăzi şi include:
· Notebook-uri: Vostro 1000, 1400, 1500 şi 1700 la preţuri pornind de la 399 Euro, sumă care nu include TVA şi taxe de livrare.
· Sisteme desktop: Vostro 200 cu configuraţie mini-tower sau slim3 la preţuri pornind de la 249 Euro, sumă care nu include TVA şi taxe de livrare;
· Imprimante: Dell 1320c Colour Laser cu preţul pornind de la 249 Euro, sumă care nu include TVA şi taxe de livrare;
· Monitorul lat E198WFP de 19" cu preţul pornind de la 199 Euro, sumă care nu include TVA şi taxe de livrare.
Pe lângă oferta extinsă de servicii de asistenţă, Dell a mărit, de asemenea, nivelul de asistenţă disponibil pentru organizaţiile de dimensiuni mici. Toate produsele din gama Vostro beneficiază timp de un an de garanţie standard Business Hardware Support.
La sfârşitul lunii august, gama de sisteme desktop Vostro se va îmbogăţi cu un nou produs. Informaţii suplimentare sunt disponibile la dell.com.
Soluţii pentru afaceri
Luând în considerare dezvoltarea companiilor şi prin urmare extinderea reţelelor acestora, Dell a mărit ciclul de viaţă al notebook-urilor Latitude™ şi al sistemelor desktop OptiPlex™ pentru a uşura tranziţia între tehnologii. Dell poate fi, de asemenea, o sursă unică pentru furnizarea tuturor tipurilor de echipamente, precum staţii de lucru, servere, sisteme de stocare, produse de reţea, software, accesorii, precum şi consultanţă şi servicii necesare pentru a garanta competitivitatea clienţilor săi.
{mosloadposition user10}