Delikat, marcă a companiei Unilever, produs în România, la Ploiești, marchează 40 de ani de tradiție în bucătăriile românilor. Platforma de comunicare sub care Delikat celebrează cei 40 de ani poartă numele „Sărbătorește așa cum inima-ți poftește!”.
„40 de ani de Delikat în România înseamnă 40 de ani de tradiție, de mâncăruri gustoase românești, 40 de ani în care Delikat a fost alături de milioane de români, a dus gusturile mai departe și a ținut familiile reunite în jurul mesei și a savorii culinare românești”, declară Ana-Maria Pâslaru, Marketing Core Foods Leader, Unilever România.
De 40 de ani, Delikat aduce în inimile și pe mesele românilor gustul românesc, adaptat la preferințele actuale ale acestora, la ceea ce ei apreciază la o mâncare tradițională: gustul bun și ingrediente de cea mai bună calitate. Cu ocazia aniversării, produsele Delikat îmbracă straie festive, printr-un ambalaj special, decorat cu brâu de sărbătoare. Acesta a fost creat de Anca Dragu, designer și specialist în pictură pe porțelan. Povestea brâului își are originea în horă, dansul românesc ce semnifică ideea de sărbătoare.
„Simbolurile ce aparţin portului și tradiţiilor româneşti au o semnificaţie aparte pentru fiecare dintre noi; astfel, le putem oferi valenţe contemporane pentru a le transmite generațiilor viitoare”, povestește designerul.
Campania aniversară „Delikat 40 de ani” se desfășoară în perioada 15 septembrie – 15 decembrie 2014 și va fi susținută prin mai multe canale de comunicare: TV, print, digital, precum și la punctele de vânzare.
Pentru a intra în competiția pentru premiile aniversare, participanții trebuie să înscrie codul de pe spatele produselor cu ambalaj promoțional Delikat pe www.retetaperfecta/ro/delikat sau prin sms la 1772. Fiecare al 40-lea cod care intră în promoție aduce posesorului două suporturi individuale de farfurii, decorate cu brâul de sărbătoare, și, de asemenea, șansa de a câștiga prin tragere la sorți marele premiu, 40.000 lei. Mai mult, cumpărătorii pot câștiga, în magazin, premii pe loc, dar și 40 de aragaze Arctic, prin tragere la sorți.
Promoția se desfășoară la nivel național, atât în comerțul modern, cât și în cel tradițional.
Echipa Unilever SCE care a participat la realizarea campaniei „Delikat 40 de ani” este formată din: Ana Maria Pâslaru (Marketing Core Foods Leader), Irina Urechean (Junior Brand Manager Delikat) și Adina Ghițuică (Brand Building Executive Savoury).
Delikat este lider de piață în segmentele de bază pentru mâncaruri și borș pudră. Portofoliu de bază pentru mâncăruri conține două sortimente – Delikat Legume și Delikat Găină – în timp ce portofoliul de Borș este alcătuit din Delikat Borș Original, Delikat Borș Legume, Delikat Borș Verdețuri, Delikat Borș cu Smântână. De asemenea, brandul este prezent și în segmentul de condimente specializate (Delikat Barbeque Porc, Delikat Barbeque Pui, Delikat condimente pentru Pui).
Produsele Delikat conțin legume, verdețuri și condimente atent selecționate, uscate natural și amestecate în proporții corecte, pentru a da un gust desăvârșit mâncărurilor.