În vara aceasta, Lavazza aduce în cafenele Cremespresso, o nouă gamă de preparate savuroase pe bază de espresso. Create după o reţetă exclusivă, dezvoltată de Lavazza Training Centre din Torino, Lavazza Cremespresso oferă o pauză revigorantă oricărui iubitor de cafea.
Preparatele au o formulă proaspătă şi cremoasă, pe bază de cafea espresso, fără grăsimi hidrogenate. Crema delicioasă, îmbogăţită cu cristale de gheaţă ultra-fine, oferă un moment de plăcere pură, veritabilă.
Uşor de preparat, Lavazza Cremespresso este deliciul din cafea potrivit pentru orice moment al zilei: o alternativă revigorantă la clasicele espresso sau cappuccino sau un desert delicios la sfârşitul unei gustări. Modul de servire este întotdeauna elegant şi stilat, fie că alegi să savurezi un preparat Cremespresso la cafenea sau îl iei cu tine la pachet.
Mihai Scorţea, Marketing Director Blue Coffee Service: „Cu Lavazza Cremespresso ne bucurăm să oferim şi publicului din România încă o mostră a forţei inovatoare Lavazza. An de an, Lavazza Training Centre din Torino dezvoltă reţete deosebite, care sunt foarte apreciate de consumatorii pasionaţi de cafea. Blue Coffee Service şi-a propus să promoveze şi pe piaţa de aici cât mai multe astfel de reţete, pentru a încuraja consumul cafelei de calitate.”
Alături de reţeta clasică, Lavazza Cremespresso poate fi servită în alte 3 combinaţii delicioase: Espresso Cremespresso, pentru un plus de intensitate, Milk Cremespresso, pentru şi mai multă fineţe şi Oranciock Cremespresso, cu gust proaspăt de portocală şi ciocolată delicioasă.
Cremespresso este doar unul dintre nenumăratele succese ale experimentelor Lavazza Training Centre din Torino, unitatea de cercetare care dezvoltă noi arome şi combinaţii, pentru a oferi clienţilor o gamă extinsă şi savuroasă de preparate din cafea de cea mai bună calitate.
Lavazza Cremespresso este disponibilă in reţeua de restaurante ale grupului City Grill, reţeaua Rompetrol, cafenelele Coffee&Dreams, Forza Rossa Caffe şi Botticelli Caffe, iar în curând gama va fi disponibilă şi în alte locaţii. In România, Lavazza este prezentă prin Blue Coffee Service, parte a Aquila Group, cu o ofertă care acoperă atât sectorul HORECA, al firmelor mari și mici cât şi al pasionaților care își savurează cafeaua acasă.