Delia își surprinde de fiecare dată fanii cu diversitatea pieselor pe care le lansează, atât ca sound, gen muzical, dar și ca tematică și videoclipuri.
Artista începe anul în forță cu ”Aruncă-mă”, o piesă rock, compusă de Delia și produsă de Alex Cotoi (cu care a colaborat pentru alte single-uri precum ”Rămâi”, ”Să-mi cânți”, ”Rămâi cu bine”, ”Acadele”, ”Da, mamă”), cu un videoclip alb-negru filmat și regizat de Bogdan Daragiu.
”Rock-ul nu este o alegere ușoară. Duă cum bine vedem, din mainstream a dispărut în totalitate. Pentru mine nu e o schimbare… stilistică.
E doar o continuare firească a stării pe care o avem pe scenă ca band. Am imprimat o stare pe care o avem în live-uri de obicei. Acum exista și în această formă. #beloud”, a spus Delia.
Delia a lansat anul trecut ”Să-mi cânți”, o super piesă de dragoste, compusă de artistă cu The Motans și produsă de Alex Cotoi, aceeași echipă care a contribuit la single-ul anterior ”Rămâi”, o piesă care a fost imediat îndrăgită de public, intensă, cu un videoclip puternic și sensibil în același timp și care a ajuns la aproape 24 de milioane de vizualizări pe YouTube.
Tot anul trecut, Delia a lansat și ”Vreau la țară”, “Dragoste cu dinți”, o piesă despre dragoste, emoție, pasiune, despre acea iubire care rămâne vie și după mulți ani.
Artista se poate mândri cu cel care mare turneu din România din ultimii 30 de ani, ”Acadelia”.
• Cele mai multe orașe confirmate: 19
• Cele mai multe bilete vândute: aproape 50.000
• Distanțe impresionante: 7000 de kilometri parcurși în țară și 5000 pentru concertul de la Londra
• Producție de amploare: scenografia originală de la Sala Palatului, 200 de aparate de iluminat în fiecare locație, laser show cu aparate de mare putere, efecte speciale, 5 camioane cu echipamente de scenă pentru fiecare show
• 126 de kilograme de dulciuri consumate
• 1 milion de zâmbete și de emoții memorabile.
Cu o producție de amploare, fără precedent, și un traseu prin nu mai puțin de 19 orașe, ACADELIA a îndulcit România în cel mai mare turneu național al ultimilor ani. Început anul trecut în noiembrie, la Sala Palatului din București, cu trei seri de spectacol total, conceptul original al Deliei a continuat în prima parte a acestui an în cele mai importante orașe din țară: Timișoara, Craiova, Târgu Jiu, Galați, Buzău, Bacău, Piatra Neamț, Brașov, Iași, Sibiu, Târgu Mureș, Baia Mare, Oradea, dar a ajuns și peste hotare, la celebra Indigo O2 Arena din Londra.
ACADELIA – O producție de referință
Un adevărat maraton atât pentru Delia, cât și pentru echipa sa, turneul național ACADELIA a pus România pe harta evenimentelor din entertainment realizate la standarde internaționale și este, din punct de vedere al producției, vânzărilor și conceptului, cel mai mare turneu de la noi din ultimii 30 de ani. O țară întreagă a avut parte de o experiență memorabilă, astfel că show-ul Deliei a fost sold out în toate orașele și a înregistrat cel mai mare număr de bilete vândute, aproape 50.000. Nu mai puțin de 96 de oameni din echipa tehnică și artistică au lucrat la show-urile ACADELIA din țară pentru a le oferi fanilor experiența originală a showului de la Sala Palatului. Un autocar cu echipa artistică, unul cu echipa tehnică și cinci camioane cu echipamente de scenă pentru fiecare show au parcurs 7.000 de kilometri prin România pentru a oferi publicului din toate orașele incluse în turneu un show ca afară. Acestora li se adaugă încă 5.000 de kilometri dus-întors pentru show-ul din Londra.