Brandient a finalizat rebrandingul Dedeman, proces care a durat 12 luni si a inclus redesenarea identitatii vizuale si de retail si repozitionarea in perspectiva expansiunii nationale a retailerului de DIY regional. Pe o piata in crestere si construind pe valori simple (cate firme amintesc harnicia in misiunea lor?), doi antreprenori curajosi, inteligenti, modesti si muncitori au ridicat o afacere egala competitorilor internationali si care tinteste deja o pozitie de lider national. In ultimii ani, Dedeman a devenit un partener de incredere al celor care construiesc, renoveaza sau amenajeaza, atat prin gama flexibila si convenabila de produse cat si prin atitudinea pozitiva si dedicata a angajatilor. Clarificarea brandului a devenit necesara pentru a transmite pregnant caracterul functional, practic, valorile de onestitate, harnicie, perseverenta, dar si personalitatea calda, prietenoasa si loiala. Esenta acestor caracteristici este cuprinsa in ideea de brand Dedicat si Constructiv, care a fost declinata in sloganul "Dedicat planurilor tale".
Personalitatea duala a brandului, capabila sa mixeze elemente rationale, practice, ingineresti, cu elemente relationale, calde si prietenesti, a condus la crearea simbolului "cainele cu casca", desenat de Cristian "Kit" Paul, Creative Director, Brandient si dezvoltat de Designerul grafic, Iancu Barbarasa. "La prima intalnire cu Dedeman, cainele cu casca este probabil lucrul la care te astepti cel mai putin. Mai repede serios si atent decat amuzant, la urmatoarele intalniri il cauti si ai fi dezamagit sa nu-l regasesti.
De asemenea, greu sa nu ti-l aduci aminte" Cristian "Kit" Paul, Creative Partner, Brandient.
Implementarea a inceput cu magazinul din Piatra Neamt si va continua pe parcursul anului 2008 cu refacerea celor 10 locatii existente si a celor care vor fi lansate.
{mosloadposition user10}