In legatura cu informatiile aparute in presa in ultimele zile cu privire la prezumtiva promovare in spotul Fabrikultura a unui monument din Sibiu care nu exista, GAV|Scholz&Friends face urmatoarele precizari:
Spotul Fabrikultura nu denumeste si nu face nicio referire verbala sau scrisa la vreun monument al Sibiului, asa cum s-a afirmat in mod curios in cateva articole media. Spotul este o naratiune in imagini si muzica, singurul text fiind in pack-shot-ul de final, in care apar doar sloganul si web site-ul Capitalei culturale.
“Este complet naucitor si regretabil cum o astfel de evidenta, verificabila prin simpla vizionare a spotului, este ignorata. De asemenea, imi este foarte greu sa inteleg cum un nonsubiect, care nu este probat de realitate, a dobandit o astfel de anvergura”, a declarat Lucian Georgescu, Managing Director GAV|Scholz&Friends Bucuresti.
Falsa problema provine dintr-un comunicat de presa in care se ofereau informatii cu privire la realizarea spotului. In acest comunicat s-a mentionat faptul ca filmarile au inclus mai multe locatii, printre care si Turnul Sfatului, denumit insa, printr-o eroare de redactare, “Turnul Prefecturii”.
“Valva starnita de acest nonsubiect poate constitui un studiu de caz la facultatile de profil, pentru modalitatea in care, uneori, informatiile din media capata gratuit dimensiuni hiperbolice. Imi exprim increderea sincera ca, intr-un viitor apropiat, normalitatea va impiedica dezvoltarea unor astfel de anormalitati”, a incheiat Lucian Georgescu.
{mosloadposition user10}