• Primul spaţiu logistic din ţară are o suprafaţă totală de 29.000 m2
• Va aproviziona cu articole şi echipamente sportive cel puţin 30 de magazine din 3 ţări
• Pentru crearea acestui centru a fost investită suma de circa 4 milioane Euro
Decathlon, cel mai important retailer european de articole sportive, inaugurează pe 16 noiembrie 2017 primul centru logistic din România, care va aproviziona trei ţări din Europa de Sud-Est: România, Bulgaria şi Grecia. De importanţă strategică la nivel regional, spaţiul are o suprafaţă totală de 29.000 m2 şi o capacitate de aprovizionare de cel puţin 30 de magazine.
“Inaugurarea spaţiului logistic Decathlon accentuează rolul României la nivel regional şi este parte din strategia de dezvoltare a reţelei naţionale comerciale şi de distribuţie. Decizia de a construi acest centru în România a fost una firească, determinată de potenţialul de creştere local şi de interesul pentru sport, manifestat de tot mai mulţi români. Prin activitatea acestui spaţiu, noi ne continuăm angajamentul de a încuraja toţi românii să practice sportul şi consolidăm direcţia noastră de implicare şi dezvoltare a comunităţilor locale. Astfel, în cadrul depozitului, am pus la dispoziţie circa 200 de locuri de muncă pentru persoanele din Bucureşti şi din localităţile din vecinătatea capitalei, iar până la finalul anului 2018 ne propunem să dublăm numărul angajărilor, urmând ca acesta să crească de la an la an”, a declarat Gregory Richarte, Director Logistică.
Suma investită în crearea primului centru logistic din România se ridică la circa 4 milioane Euro, iar lucrările de proiectare şi amenajare au durat aproximativ 7 luni. Depozitul, situat în Stefăneştii de Jos, Judeţul Ilfov, DN1C, va avea în stoc peste 1.500.000 de articole sportive, iar zilnic vor fi livrate între 50.000 și 180.000 produse, în funcţie de sezon şi comenzi.
În premieră la nivel internaţional, depozitul din România a devenit primul spaţiu amplasat în imediata apropiere a unei capitale. Localizarea sa strategică va asigura disponibilitatea tuturor itemilor deţinuţi şi va permite livrarea lor rapidă către toate magazinele aprovizionate.
Pe lângă aprovizionarea celor 30 de magazine, dintre care reţeaua naţională formată din 20 de spaţii comerciale, centrul logistic va livra şi produsele solicitate în urma comenzilor din magazinul online www.decathlon.ro, comerţul online fiind o componentă importantă în dezvoltarea retailul-ui Decathlon.
Primul centru de aprovizionare Decathlon din România respectă cele mai înalte standarde internaționale de proiectare şi siguranţă şi a fost construit confom celor mai moderne soluţii tehnologice. Pe lângă sistemele ce contribuie la scăderea timpului de procesare şi la reducerea greşelilor umane, noul sediu pune la dispoziția angajaților mai multe beneficii, printre care un teren de baschet și o sală de fitness.
Inaugurarea centrului logistic a avut loc în cadrul unei conferinţe de presă la care au fost prezenţi conducerea companiei Decathlon România: Jean Francois Mace – CEO, Gregory Richarte – Director Logistică şi Alexandru Domşa – Director Expansiune, reprezentanţi ai autorităţilor: Marius Cristian Ghincea – Prefect al Judeţului Ilfov, Ştefan Ionel Robert – Primar al comunei Ştefăneşti şi mediului de afaceri francez: Adriana Record – Director Executiv al Camerei Franceze de Comerţ şi Industrie în România.
La nivel local, Decathlon dispune de o reţea de 20 de spaţii comerciale, cu o vastă acoperire naţională. De la începutul anului 2017, reţeaua a fost dezvoltată cu un nou magazin – centrul comercial din Botoşani, cel de-al cincilea din zona Moldovei. De asemenea, în acest an a fost extins şi magazinul Decathlon Pallady, care din luna august dispune de o suprafaţă dublată de 4,200 m2.