Decathlon începe în forță această toamnă, după ce și-a ales coechipier de BTL agenția MullenLowe, alături de care a făcut deja o figură frumoasă în deplasare, la Bacău.
Astfel, după multe ore de antrenament, MullenLowe a demonstrat că are energia şi echipa pentru a ajuta retailerul să aducă sportul mai aproape de români.
„Ne-am asumat misiunea de a face sportul accesibil unui public cât mai larg din România, iar expertiza MullenLowe în BTL ne ajută să organizăm evenimente și activări prin care să-i motivăm pe români să aibă un stil de viață mai sănătos, să descopere plăcerea de a face mișcare și să înțeleagă nevoia de a avea echipamentul potrivit pentru orice activitate”, afirmă Lăcrămioara Roșca, Responsabil Comunicare, Decathlon România.
Deşi fac echipă de puţin timp, Decathlon şi MullenLowe au avut deja un prim derby în Bacău, odată cu deschiderea primului magazin al retailerului de articole sportive în acest oraș, în incinta Hello Shopping Park, al treilea din regiunea Moldovei.
„Știam deja că Decathlon este un brand îndrăgit de români, însă ne-a impresionat entuziasmul cu care băcăuanii au primit vestea deschiderii magazinului din orașul lor. Ne-am propus să transpunem în activitățile de aici calitatea produselor Decathlon și pasiunea pentru sport, iar faptul că oamenii au răspuns într-un număr atât de mare provocării noastre de a face mișcare ne-a insuflat și nouă un boost de energie”, adaugă Oana Popescu, BTL Manager, MullenLowe.
Activarea outdoor a avut loc înainte de deschiderea magazinului din Bacău și a atras peste 2.000 de persoane la o serie de competiții sportive pregătite de Decathlon și MullenLowe. De asemenea, trecătorii au putut testa echipamente și articole sportive și chiar au fost provocați să verifice rezistența unor produse – spre exemplu, au încercat fără succes să rupă o pereche de pantaloni de vânătoare sau să spargă o cască de protecție pentru bicicliști.
Magazinul Decathlon din Bacău a fost inaugurat în cadrul unei conferințe organizate de Golin la care au participat, alături de jurnaliști și bloggeri, reprezentanți ai autorităților locale și personalități sportive.
De asemenea, deschiderea noului magazin a fost susținută de o campanie de comunicare outdoor gestionată de agenția Initiative, care a inclus panouri publicitare de tip stație sau direcționale.
Din partea Decathlon a participat la organizarea evenimentelor Lăcrămioara Roșca, Responsabil Comunicare, Decathlon România.
Din echipa MullenLowe au făcut parte Oana Popescu (BTL Manager, MullenLowe), Mihaela Rotariu (Senior BTL Executive) și Manuela Gogu (Creative Integration Director); Golin a fost reprezentată de Ana Trif (Director), Raluca Mănăilă (Senior Media Associate), Irina Gonța (Junior Media Associate) și Thedeea Gherlan (Digital Manager), iar Initiative de Andreea Dinescu (Deputy Managing Director) și Luiza Popa (OOH Media Buyer).