- NBA lansează produse licențiate în peste 1200 de magazine DECATHLON din întreaga lume, datorită parteneriatului din Africa, Asia, Europa, Orientul Mijlociu și America Latină.
- Acesta este primul parteneriat realizat de DECATHLON cu o ligă sportivă nord-americană.
DECATHLON, unul dintre cei mai mari distribuitori de articole sportive din lume, și National Basketball Association (NBA) au anunțat un nou parteneriat de merchandising pe mai mulți ani, DECATHLON devenind un partener oficial NBA în Africa, Asia, Europa, Orientul Mijlociu și în America Latină. Acest acord marchează primul parteneriat realizat de DECATHLON cu o ligă sportivă nord-americană.
Parteneriatul cuprinde o gamă dedicată de îmbrăcăminte termică, accesorii și încălțăminte în culorile NBA și în culorile francizelor NBA, concepută de DECATHLON și vândută sub marca sa de baschet „TARMAK”. Colecția va fi vândută în exclusivitate în peste 1200 de magazine DECATHLON din întreaga lume și în mediul online, pe Decathlon.com. Produsele vor fi disponibile online începând cu luna martie 2021, înainte de lansarea în magazine, din aprilie 2021.
„Încă din momentul creării mărcii TARMAK, în urmă cu patru ani, visul nostru a fost de a colabora cu NBA, cea mai mare ligă de baschet din lume”, a declarat Damien Dezitter, responsabil TARMAK. „Avem un obiectiv comun de a dezvolta baschetul în întreaga lume, deci este firesc să lucrăm împreună pentru a face acest lucru posibil”.
„Suntem încântați să ne asociem cu DECATHLON, un lider în vânzările de articole sportive, cu o amprentă mondială”, a declarat Steve Griffiths, director de parteneriate mondiale de la NBA EME. „Datorită acestui parteneriat, fanii NBA și jucătorii de baschet din întreaga lume vor avea acces la o gamă incitantă și inovatoare de echipament, pentru a-i ajuta să practice acest sport”.
Fanii pot descărca aplicația oficială NBA pe iOS și Android, pentru a obține cele mai recente noutăți, actualizări, scoruri, statistici, programe și clipuri video și pot urmării liga NBA pe Instagram @NBAEurope.