Retailerul francez deschide un nou magazin în capitală și ajunge la o rețea de 23 de spații comerciale în România
Decathlon, cel mai important retailer european de articole sportive, a inaugurat pe 29 noiembrie 2018 un nou magazin în București. Acesta este amplasat în incinta centrului comercial Veranda Mall, fiind cel de-al cincilea magazin din capitală și al douăzeci și treilea la nivel național.
Magazinul deschis de Decathlon în București este unul reprezentativ pentru direcția omnichannel a retailerului francez. Prin implementarea noului serviciu Borna Plus, vizitatorii magazinului au posibilitatea de a comanda online, din mai multe puncte din incintă, și alte produse decât cele disponibile în spațiul comercial, acestea fiind livrate gratuit la domiciliu. Acest serviciu permite companiei să aibă un control mai bun al stocurilor și este puternic susținut de operațiunile primului centru logistic din Sud-Estul Europei, deschis anul trecut în România.
„Ne bucurăm să inaugurăm un nou magazin în capitală, care marchează creșterea organică a businessului Decathlon, pe fondul dorinței românilor de a duce un stil de viață sănătos și a interesului accentuat pentru activități sportive tot mai diverse. Căutăm în permanență soluții pentru a oferi produse la cel mai bun raport calitate – preț, servicii performante, 100% adaptate necesităților proprii ale iubitorilor de sport, iar prin distribuție strategică ne asigurăm că aducem sportul mai aproape de toți utilizatorii români. Noul spațiu Decathlon din București se remarcă prin accesibilitate, acesta va fi situat în incinta unui centru comercial de proximitate și prin oferirea unei noi experiențe de cumpărături, magazinul fiind în mod clar unul centrat pe utilizatori. Acesta dispune de mai multe spații de testare a produselor, dar și de servicii care accentuează direcția omnichannel și care integrează experiențele din offline cu cele din online. Mai mult, datorită serviciului Borna Plus, utilizatorii au acces la toată gama de produse Decathlon, ceea ce îi aduce mai aproape de sporturile preferate, dar și de altele noi”, a declarat Gwenn Hervo, Manager Expansiune, Decathlon România.
Noul magazin din București se află în incinta centrului comercial Veranda Mall, etajul 1, amplasat pe Strada Ziduri Moși, Nr. 23, Sector 2. – 303. Magazinul are o suprafață de 1,800 m2 şi corespunde formatului rețelei de spații comerciale Decathlon – “Toate sporturile sub acelaşi acoperiş”, fiind proiectat în conformitate cu cele mai înalte standarde internaționale de proiectare și siguranță în domeniul retail-ului sportiv.
Astfel, noul centru Decathlon din capitală pune la dispoziţia utilizatorilor mai mult de 5,000 de articole şi echipamente, destinate practicării a peste 60 de sporturi și un teren de test, în suprafață de 600 de metri, cu acces gratuit.
Gama extinsă de articole se adresează unei plaje largi de utilizatori: de la sportivi avansați, până la amatori și pasionați de mișcare, toți pot beneficia de articole și echipamente la un raport excelent calitate – preț.
Produsele comercializate, atât mărcile proprii Decathlon, cât și ale celorlalte branduri, se ridică la cele mai înalte standarde, din punct de vedere fiabilitate tehnică, diversitate, creativitate și inovație în domeniului sportului și au o garanție de minim 2 ani. Oferta de echipamente și articole acoperă o gamă variată de sporturi, printre care drumeție montană, fitness, alergare, ciclism, sporturi de echipă, sporturi de combatere, tenis, vânătoare, pescuit, echitație, natație, role, patinaj, schi și altele.
Inaugurarea magazinului a avut loc în prezența conducerii companiei, a reprezentanţilor mass-media, a unor reprezentanți ai cluburilor sportive din capitală, cât şi a iubitorilor de sport din oraș.
În 2017, retailerul sportiv a deschis trei noi magazine – la Botoşani, Buzău şi Piatra Neamț și a modernizat spațiul din centrul comercial Pallady din Bucureşti. Tot anul trecut, a fost inaugurat şi primul centru logistic Decathlon din România, care aprovizionează trei state sud-est europene.
100% PASIUNE PENTRU SPORT
Decathlon oferă iubitorilor de sport articole și echipamente sportive conform celor mai înalte standarde de calitate și inovație din domeniu. Magazinul include produse aparținând mărcilor proprii, precum: Quechua, Kipsta, Nabaiji, Oxelo, Domyos, Btwin sau Kalenji, cu un raport excelent calitate – preț. Denumite mărci Pasiune, acestea reprezintă o alternativă viabilă pentru produsele deja prezente pe piață, ce contribuie în mod concret la împlinirea obiectivului de a face sportul accesibil tuturor.
Totodată, prin produsele cu eticheta Primul Preț Tehnic, Decathlon propune clienților săi produsul cu cel mai bun raport calitate-preț, pentru fiecare gamă de produse, cu o garanție de minim 2 ani.