Fostul tenismen Ilie Năstase, gimnastul Marian Drăgulescu, atleta Bianca Răzor alături de Vasile Moțoc, viceprimarul Sectorului 1, au fost prezenți la eveniment
Cel mai important retailer european de articole sportive a inaugurat, aseară, în prezența oficialităților, presei și a unor VIP-uri sportive, cel de-al 4-lea magazin al său din București, în zona comerciala Băneasa, într-o clădire comună cu Mega Image. Magazinul Decathlon Băneasa s-a lansat ca o investiție strategică ce le propune pasionaților de sport o gamă de articole și echipamente sportive ce se disting prin fiabilitate tehnică, diversitate, creativitate și inovație, dar propun și un stil de viață sportiv. Decathlon atinge astfel o rețea totală de 17 magazine fizice si unul online, în România. Pentru publicul larg, obiectivul comercial din Băneasa a fost deschis la finalul anului trecut, pe data de 29 decembrie.
Noua investiție a retailerului francez oferă peste 5.000 de articole din peste 60 de sporturi, într-un spațiu extins, multifunctional, cu un design contemporan, în linie cu cele mai noi standarde internaționale în domeniul retail-ului sportiv.
Fostul tenismen Ilie Năstase, gimnastul Marian Drăgulescu, atleta Stelei Bianca Răzor (campioană mondială la tineret la proba de 400 metri), precum și căpitanul echipei de handbal masculin CSM București Iulian Stamate, au fost prezenți la inaugurare. Oficialitățile au fost reprezentate de dl. Vasile Moțoc, viceprimarul Sectorului 1.
Într-o atmosferă de sărbătoare, scena a propus spectaculoase show-uri și demonstrații sportive de aikido, bike trial, gimnastică aerobică, balet, Zumba, dans modern și street dance, precum și demonstrații de volei feminin și de handbal masculin oferite de clubul CSM București.
Evenimentul a fost precedat de o conferință de presă susținută de oficialii companiei franceze Eric Mazillier – Country Manager Decathlon România, respectiv Claudiu Fițoiu – Director magazin Decathon Băneasa.
“Vrem să ne continuăm expansiunea în România și să ne adaptăm continuu conceptul la situația din piață. Anul trecut am lansat diferite formate în patru orașe: Oradea, Târgu Jiu, Târgu Mureș și București. Fiecare magazin este diferit și analizăm fiecare oraș în parte pentru a vedea unde ne extindem. Dacă găsim oportunități, deschidem și 10 magazine sau poate niciunul. Targetul pentru mine nu este să deschid magazine, ci să găsim locurile unde să exprimăm conceptul nostru”, a declarat Eric Mazillier – Country Manager Decathlon România.
“Vom împinge prețurile astfel ca toată lumea să poată face sport. Echipa Decathlon Băneasa include 70 de oameni, toți pasionați de sport”, a declarat la rândul său Claudiu Fițoiu – Director magazin Decathlon Băneasa.
Cu o suprafață de 3.900 metri pătrați, magazinul din zona Băneasa Shopping City oferă acces iubitorilor de sport la o gamă foarte largă de articole și echipamente sportive, conform celor mai înalte standarde de calitate și inovație din domeniu. Mai mult, printr-un excelent raport între calitate și preț, produsele aparținând mărcilor proprii Decathlon contribuie în mod concret la împlinirea obiectivului de a face sportul accesibil tuturor.
DECATHLON Băneasa înseamnă peste 60 de sporturi sub același acoperiș, prin articole și produse concepute pentru toate nivelurile de performanță, inclusiv pentru sportivii amatori. Este locația unde fiecare client va găsi produse tehnice foarte calitative, care facilitează practicarea sportului la cele mai mici prețuri.
La nivel mondial, DECATHLON reunește peste 50.000 de colaboratori, reprezentând 60 de naționalități. DECATHLON comercializează peste 35.000 de produse, iar în centrele sale de cercetare își desfășoară activitatea, la nivel global, 600 de ingineri, aflați în permanentă căutare de soluții și inovații tehnice pentru a face sportul accesibil tuturor.
CE ADUCE NOU DECATHLON BĂNEASA?
• Un magazin conceput pentru a fi un spațiu de viață!
• Peste 60 de sporturi sub un singur acoperiș (natatie, canoe, fotbal, alergare, drumeție, mountain bike, baschet, echitație, pescuit și multe altele).
• Produse adaptate fiecăruia, de la sportivi începători până la sportivi de performanță. DESIGN, TEHNICĂ, INOVAȚIE – acestea sunt prioritățile noastre permanente. PRODUSELE noastre cu eticheta PRIMUL PREȚ TEHNIC sunt un exemplu perfect al acestei ecuații reușite:
INOVATIE – CALITATE-PREȚ.
• Clienții vor fi 100% mulțumiți și pot fi actori activi alături de echipa DECATHLON participând la fiecare din week-end-urile de activități sportive din magazin cu acces gratuit.
100% PASIUNE PENTRU SPORT
Din 1996 Decathlon își creează propriile mărci, în prezent în număr de 16, în spiritul pasiunii pentru sport. Prin intermediul acestora, Decathlon concepe echipamente sportive la prețuri accesibile, folosind o tehnologie de vârf.
Fiecare produs Marcă Pasiune reprezintă o alternativă viabilă la produsele deja prezente pe piață, prin tehnicitate și satisfacerea necesităților oricărui sportiv. Mai mult, printr-un excelent raport între calitate și valoare, produsele aparținând mărcilor proprii Decathlon contribuie în mod concret la împlinirea obiectivului de a face sportul accesibil tuturor.
DECATHLON comercializează, în același timp, și produse ale principalelor mărci internaționale: