Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

De ziua sa, Antena 1 a fost lider de audienta pe parcursul intregii zile la nivel national

În ziua în care a împlinit 22 de ani de la lansare, Antena 1 a fost lider de audiență la nivelul întregii zile, pe tot publicul din România. Programele speciale pregătite de ziua sa au fost pe placul românilor încă de la primele ore ale zilei până la finalul ei. Astfel, la nivelul prublicului național, Antena 1 a fost lider de audiență cu 4 puncte de rating și 13,2% cotă de piață, în timp ce ProTv a obținut o audiență medie la nivelul întregii zile de 3,6 puncte de rating și 11,9% cotă de piață.

Ediția specială „Neatza cu Răzvan și Dani” difuzată între 09.00 – 11.03 a fost și ea lider de piață la nivelul întregului public din România. Antena 1 a înregistrat o medie de audiență de 3,6 puncte de rating și 13,4% cotă de piață, în timp ce ProTv s-a situat pe poziția secundă cu 3 puncte de rating și 11,2% cotă de piață.

Cele două ediții speciale de „Acces direct” au fost pe primul loc în topul preferințelor telespectatorilor din România. Astfel, ediția difuzată între 14.00-16.00 a obținut o audiență medie mai mult decât dublă față de următorul clasat, ProTv. Antena 1 a fost lider absolut de audiență cu 5,7 puncte de rating și 15,2% cotă de piață, în timp ce ProTv a înregistrat o audiență medie de doar 2,4 puncte de rating și 6,4% cotă de piață.

Cea de-a doua ediție specială „Acces direct” difuzată între 17.32-18.58 a fost și ea lider de piață la nivelul întregului public din România cu o audiență medie de 7 puncte de rating și 14,2% cotă de piață, în timp ce ProTv s-a situat din nou pe poziția secundă cu 5 puncte de rating și 10,2% cotă de piață.

Lider de audiență pe publicul național au fost și edițiile „Mireasă pentru fiul meu”, „Superbingo Metropolis” și „Observator 13”.

La rândul ei, emisiunea „Ham talent” a fost preferata publicului din intervalul său orar. Astfel, în intervalul orar 20:30 – 23:06, atunci când a fost difuzată emisiunea, Antena 1 a obținut, la nivelul întregii populații a României, o medie de 7,8 puncte de rating și 14,7% cotă de piață. ProTV, clasat pe locul al II-lea, a înregistrat 7,2 puncte de rating și 13,7 procente din cota de piață. În minutul de aur al ediției, 22:15, nu mai puțin de 2.000.000 de români urmăreau la Antena 1 „Ham talent”.

Sursa:Kantar Media
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group
Analiza este facuta pe target-ul National
Perioada 29 noiembrie 2015


Bucuresti, 30.11.2015
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.