pe cea mai mare fatada media din Romania si Europa Continentala
Incepand cu 1 decembrie bucurestenii care se vor afla pe bulevardul I.C. Bratianu vor avea parte de o experienta unica pana acum in Romania. Madiafatada Cocor Channel, va incepe sa functioneze, transformand cladirea intr-un adevarat spectacol de lumini si efecte vizuale punand Bucurestiul pe "axa" New York (Times Square), Londra (Picadilly Circus).
Reprezentantii Cocor Channel, oficialii Primariei Municipiului Bucuresti, ai Primariei Sectorului 3 si ai mass-media vor porni calatoria in timp catre Bucurestiul de acum 90 de ani si vor transforma ecranele celei mai mari fatade media din Romania si Europa Continentala intr-un adevarat tunel al timpului si vor aduce un omagiu arhitecturii valoroase a "Micului Paris" astazi acoperit de mashuri textile prafuite. "Dezveliti Bucurestiul si Descoperiti Mediafatada Cocor Channel!" este sloganul noului concept de mediatectura abordat de Cocor Luxury Store prin montarea pe fatada cladirii a ecranelor uriase tip LED HD (High Definition) promovand outdoorul digital de calitate in locul celui prafuit care a impanzit Bucurestiul.
Traditional ne-am inspirat din vitrina inalta pe 4 etaje a magazinului Voaleta din capatul Lipscaniului, o precursoare avangardista a curentului deconstructivist din care face parte si cladirea noului Cocor Luxury Store. Mediatectura, ca parte a deconstructivismului este o directie de dezvoltare a arhitecturii postmoderne inceputa la sfarsitul anilor 1980 recunoscut si promovat de UNESCO, dar si de ISOCARP (International Society of City and Regional Planners).
Sistemul administrat de Cocor Channel este format din 13 ecrane LED High Definition. Pe o singura cladire va fi cea mai mare instalatie de ecrane din Europa continentala si a doua dupa Picadilly Circus din Londra, insumand 565 mp.
Media fatada este echipata de liderul pietei Daktronics, companie care asigura si mentenanta ecranului NASDAQ din Times Square. Venus 7000 este o soluţie hardware si software produsa de aceeasi companie care include si capabilitatea de a controla simultan transmisiuni video pe multiple ecrane LED. Sistemul permite rularea de campanii promotionale sincronizate pe toate ecranele prin imagini video High Definition.
Cocor Channel va emite zilnic 12 ore. Jumatate din spatiul de difuzare este alocat, promovarii brandurilor care au incheiat contracte de inchiriere pentru Cocor Luxury Store, stirilor cu caracter informativ, de trafic, piata financiara, evenimente culturale, campanii sociale, informatii turistice, "amber alerts" (copii pierduti), transmisiuni TV in direct, dar si campaniilor interactive utilizand accesul de pe telefonul mobil sau internet prin wifi, bluetooth, sms. Cealalta jumatate este destinat publicitatii.
O parte din informatiile de interes general vor fi furnizate de catre partenerii Cocor Channel precum Primaria Municipiului Bucuresti, Brigada Politiei Rutiere Bucuresti, Artmix, Artexim, Agentia Nationala Antidrog sau National Geographic.
Cocor Channel este parte a Grupului de companii COCOR SA, companie publica listata la Bursa de Valori Bucuresti (simbol: COCR) cu o capitalizare de 25 mln euro. De asemenea, Grupul COCOR detine in statiunea Neptun-Olimp Cocor SPA Hotel de 4 stele (www.hotelcocor.ro), Clubul Vision (www.visionclub.ro ) si Comturist SA (www.comturist.ro).
{mosloadposition user10}