Performanţa postului de televiziune a fost evidentă atât pe segmentul orar de prime-time unde Antena 3 a obţinut o victorie « la scor » în comparaţie cu Realitatea TV, cu o cotă de piaţă de 7.3% faţă de doar 3.1% cât a înregistrat principalul concurent, dar şi la nivelul întregii zile unde Antena 3 conduce pe nişa de ştiri tv, cu o cotă medie piaţă de 6.3% faţă de 5.3 % cât obţine Realitatea TV.
Toate programele de prime-time ale Antenei 3 au surclasat concurenţa, începând de la ora 18.45 cu «La ordinea zilei» cu Dana Grecu şi Radu Tudor, continuînd cu «Ştirea zilei» cu Gabriela Vrânceanu Firea şi cu «Subiectiv»-ul lui Răzvan Dumitrescu şi terminând cu ediţia specială a emisiunii «Sinteza zilei» cu Mihai Gâdea în care vedetele Antenei 1 şi Antenei 3 au prezentat cazurile dramatice ale românilor de valoare din cadrul campaniei Observatorului, «Dăm viaţă poveştilor».
Vârful de audienţă al serii la Antena 3 s-a înregistrat la la ora 22 :19 în timpul emisiunii «Sinteza zilei» cu o valoare de 6% rating şi 13% cotă de piaţă. La acel moment, la nivel naţional, la Antena 3 se uitau 875.000 de telespectatori.
Această performanţă a Antenei 3 vine pe fondul unei evoluţii pozitive de audienţă în luna noiembrie 2010 când staţia s-a plasat pe poziţia a treia în prime-time (luni-vineri) în topul general al televiziunilor din România, cu o cotă de piaţă de 5.9%, fiind devansată doar de Pro TV şi Antena 1. Principalul concurent, Realitatea TV ocupă în acest top locul 8 cu o cotă medie de piaţă de 4.8% fiind devansată şi de TVR1, Acasă TV, Prima TV şi Kanal D.
Toate datele sunt pe segmentul de public peste 18 ani din mediul urban. Sursa datelor este GFK Romania, copyright ARMADATA SRL.