Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

De ziua lui Snoopy, Metropolitan Life ajuta copiii din mediul rural

· Metropolitan Life susţine accesul la educaţie pentru copiii fără
posibilităţi financiare din judeţul Ialomiţa
· Snoopy îi întâmpină pe copii vesel şi generos la a 63-a aniversare
· 65% dintre români îl percep pe Snoopy ca un element diferenţiator
pentru brand
©PNTS

Pe 10 august Metropolitan Life sărbătoreşte a 63-a aniversare a lui Snoopy, ambasadorul brandului. Compania a dorit să marcheze acest moment oferind cadouri copiilor fără posibilităţi materiale pentru a facilita accesul acestora la educaţia preşcolară, primară şi gimnazială. Compania şi angajaţii săi au iniţiat o acţiune caritabilă alături de Asociaţia Erudit cu scopul de a oferi materiale necesare educaţiei pentru copiii aflaţi în zone defavorizate din judeţul Ialomiţa.

Mai precis, echipa Metropolitan Life a oferit laptop-uri, cărţi, rechizite, haine şi jucării pentru copiii din cinci grădiniţe, patru şcoli primare şi trei şcoli gimnaziale din localităţile Albeşti, Bueşti, Ograda şi Gheorghe Lazăr din judeţul Ialomiţa.

„Educaţia copiilor este primordială pentru noi, părinţii”, declară Theodor Alexandrescu, Preşedintele Metropolitan Life în România. „Situaţia este însă diferită în mediul rural în cadrul familiilor care se confruntă cu dificultăţi financiare. Ştim că majoritatea românilor din mediul rural trăiesc din culturi agricole, din alocaţiile copiilor şi ajutor social. În acest context, educaţia copiilor nu mai constituie o prioritate. Mai mult, la nivel naţional 17,4% dintre copii renunţă la şcoală, iar cele mai multe cazuri de abandon şcolar provin din mediul rural. Din acest motiv, am iniţiat şi vom continua să desfăşurăm astfel de acţiuni caritabile pentru a pune la dispoziţie mijloace pentru o viaţă şi o educaţie mai bună şi, prin urmare, mai sigură pe termen mediu şi lung”, a adăugat Theodor Alexandrescu.

Ca ambasador de brand, Snoopy şi-a exprimat şi de ziua sa sentimente de prietenie şi generozitate faţă de oaspeţii care l-au vizitat la sediul companiei. Aceştia au fost copii din judeţul Ialomiţa, cu rezultate bune la şcoală, în ciuda neajunsurilor existente în mediul lor familial.

„Ne exprimăm recunoştinţa pentru sprijinul primit din partea Metropolitan Life”, a spus Ramona Curta, membru fondator al Asociaţiei Erudit, prezentă şi ea la aniversarea lui Snoopy. Toate donaţiile făcute de companie vor fi distribuite copiilor la începutul anului şcolar în cadrul campaniei ‘’Mergem la şcoală’’. Cu implicarea echipei Metropolitan Life, vom reuşi să oferim acestor copii accesul la informaţii actuale şi utile prin utilizarea laptop-urilor în şcoli şi folosind materialele educative puse la dispoziţie.”

Snoopy este ambasadorul Metropolitan Life, brand-ul sub care îşi desfăşoară activitatea în România compania de asigurări de viaţă a MetLife, Inc. – un lider mondial în asigurări, planuri de pensie şi beneficii pentru angajaţi.

Deşi aflat la a 63-a aniversare, Snoopy i-a întâmpinat şi de această dată vesel şi plin de energie pe invitaţii săi. Îndrăgitul beagle s-a născut în America în anul 1950 când a fost creat de Charles M. Schulz, el însuşi fiind un client longeviv al MetLife (Metropolitan Life) de peste 30 de ani. Colaborarea lui Snoopy cu Metlife a început în 1985, iar de atunci el a fost văzut zburând în dirijabilele MetLife, a păşit pe covorul roşu la evenimentul Lumea Modei organizat de MetLife, a sunat clopoţelul de deschidere a bursei din New York şi a participat la nenumărate evenimente în lumea întreagă. În toţi aceşti ani, Snoopy a devenit un element de bază al identităţii brandului MetLife, în România prezent sub denumirea Metropolitan Life.

Cum îl percep românii pe Snoopy?

În România, conform rezultatelor studiului desfăşurat de Metropolitan Life în 2012, imaginea Snoopy are diverse asocieri pozitive, relevante pentru industria asigurărilor de viaţă:
● 78% dintre chestionaţi consideră că Snoopy este „prietenos”;
● 65% îl percep ca un „element diferenţiator” pentru un brand;
● 55% consideră că însuşirea de „adorabil” i se potriveşte din toate punctele de vedere;
● 45% consideră că asocierea companiei cu imaginea Snoopy deja le transmite „încredere”.

La nivel mondial, popularitatea şi imaginea pozitivă a lui Snoopy a fost recunoscută prin titlul oferit de revista Forbes în 2011: cel mai îndrăgit personaj care reprezintă un brand.

*

Despre Metropolitan Life

Brand-ul Metropolitan Life se bazează pe istoria şi succesul grupului MetLife – Metropolitan Life Insurance Company – realizate de-a lungul celor 145 de ani în care a câştigat încrederea a peste 90 de milioane de clienţi. Astăzi, prin filialele şi companiile sale afiliate, MetLife deţine poziţii de conducere în pieţe din Statele Unite, Japonia, America Latină, regiunea Asia Pacific, Europa şi Orientul Mijlociu.

În România, Metropolitan Life:
· Este numărul 1* în asigurări garantate – accidente şi îmbolnăvire
· Este numărul 3* în piaţa de asigurări de viaţă, cu 15% cotă de piaţă
· Are peste 14 ani de activitate pe piaţa locală de asigurări de viaţă
· Aproape 2 milioane de clienţi beneficiază de asigurări de viaţă sau pensii private obligatorii oferite de companiile noastre.
*în funcţie de primele brute subscrise la finalul anului 2012, cf. Raport Anual emis de Autoritatea de Supraveghere Financiară – Asigurări.

Despre Asociaţia Erudit

Asociatia Erudit are ca principal scop susţinerea şi facilitarea accesului la educaţie în mediul rural. Programele organizate oferă ajutor constând în rechizite, materiale didactice în şcolile cu dotări limitate, cărţi pentru bibliotecile din şcoală, sponsorizarea unor concursuri şi stimularea copiilor în procesul de învăţare. Obiectivul general este de a reduce cât mai mult din rata abandonului şcolar şi de a creşte rata de promovabilitate.

Sursa procentului de abandon şcolar, pag. 1: Ministerul Educaţiei Naţionale, 2012

Bucuresti, 12.08.2013
{mosloadposition user9}
By Alina E. Popescu

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.