În perioada premergătoare Valentine’s Day, 1 – 13 februarie 2013, achizițiile online ale românilor s-au îndreptat în special către aranjamente florale, cadouri, vouchere de reduceri și, într-o măsură mai mica, spre articole vestimentare. Vânzările online au înregistrat o creștere de 42% față de aceeași perioadă a anului trecut.
În ceea ce privește evoluția vânzărilor față de luna ianuarie, pentru produsele specifice acestei ocazii, florile au avut, așa cum era de așteptat, o creștere spectaculoasă, numărul tranzacțiilor fiind mai mare cu 102%.
“În primele zile ale lunii februarie, Floria.ro a înregistrat mai multe comenzi decât toată luna ianuarie. De asemenea, avem câteva sute de livrări programate și pentru data de 15 februarie, de la cei care nu au comandat la timp pentru Valentine’s Day. 90% dintre comenzi au fost pentru trandafiri roșii, clienții optând fie pentru aranjamente în formă de inimă, fie pentru buchete de trandafiri roșii de mari dimensiuni”, detaliază Mugur Frunzetti, Fondator Floria.ro.
Magazinele online care comercializează cadouri, cupoane de reducere sau articole vestimentare au înregistrat, de asemenea, creșteri de 38%, 35% și, respectiv, 8%, valoarea medie a unei tranzacții pe segmentele analizate fiind de 36 euro.
“Creșterea înregistrată de unele magazine online, de la un an la altul, cu ocazia acestei sărbători, arată că este un eveniment tot mai important, în special pentru tineri. Valentine’s Day nu este o ocazie de o asemenea anvergură încât să poată influența întreaga piață într-un mod semnificativ. Reprezintă însă o ocazie excelentă pentru companii de a interacționa cu clienții proprii, de a obține un vârf în vânzări într-o perioadă tradițional mai liniștită și, mai ales, pentru a-și crește puterea brandului și a pregăti terenul pentru următoarele campanii de 1-8 martie”, explică Manuela Stoica, PR&Marketing Executive PayU România.
{mosloadposition user9}