Invitatie neconventionala: 640 de varinate de serenade personalizate asteapta sa fie trimise de fanii Heineken® din Romania
De Valentine’s Day, Heineken® reinventeaza regulile romantismului pe Facebook prin noua aplicatie numita „Seranada”. Cu scopul de a recrea atmosfera spotului The Date, aplicatia „Serenada” releva un prim mod de a transforma o intalnire normala intr-una legendara. Consumatorii Heineken® vor putea sa-si invite alesul/aleasa la intalnire printr-o serenada personalizata si amuzanta. Disponibila in 20 de limbi, aplicatia „Serenada” isi propune sa astearna cateva zambete pe chipurile indragostitilor din intreaga lume si sa incurajeze manifestarea iubirii intr-un mod diferit, de Valentine’s Day.
„Serenada” face parte din campania “Open Your World”, care celebreaza si incurajeaza un comportament aspirational printre consumatori. Spotul “The Date” il prezinta pe eroul Heineken® conducandu-si partenera in aventura unei intalniri legenadare, pe ritmurile piesei molipsitoare Bollywood “Jaan Pehechann”, creata in 1960 de Mohamed Rafi. In aplicatia „Serenada”, formatia din spot va interpreta cele 640 de variante de serenade exclusiv pentru fanii Heineken®.
“Aplicatia Serenada isi propune sa diminueze stresul asociat invitarii cuiva la o intalnire. Este amuzanta, interactiva si impresioneaza de la bun inceput”, explica Cyril Charzat, Senior Director, Global Heineken® Brand. “Ne dorim sa interactionam atat cu consumatorii din online, cat si cu cei din offline. Serenada este un exemplu in plus a modului in care facem acest lucru”, a adaugat Charzat.
“Campania Open Your World si spotul The Date spun povestea consumatorului unui brand cosmopolit, care ofera experiente unice oriunde in lume. Si in Romania, „Serenada” iti ofera un mod inedit de a invita pe cineva la o intalnire: Heineken® te provoaca sa pasesti in lumina reflectoarelor si sa-ti creezi propria legenda. Ii invitam pe fanii Heineken® din Romania sa intre in aplicatie, sa isi creeze serenade personalizate si le dorim sa obtina cateva intalniri legendare”, explica Andrea Veress, Group Brand Manager Global Brands HEINEKEN in Romania.
Joi, 9 februarie, Heineken® va gazdui „Serenade Live”, un eveniment Youtube de 8 ore, in care oameni din intreaga lume vor dedica serenade jumatatilor lor.
Aplicatia „Serenada”, prin intermediul careia consumatorii pot trimite o serenada pe Facebook prin doar 4 clickuri, a fost realizata de catre agentia globala Wieden+Kennedy, dinAmsterdam.
Despre „Serenada”:
*Pentru a trimite o serenada, click aici: www.Facebook.com/Heineken
Evenimentul „Serenade Live” va fi transmis si in Romania in data de 9 februarie, intre orele 8 pm si 5 am
*Twitter: @Heineken, #Serenade, #SerenadeLive
*Mecanismul aplicatiei: fanii trebuie sa selecteze persoana pe care ar invita-o la intalnire, care este motivul alegerii si “de ce eu”. Toate alegerile vor defini serenada personalizata, care va fi trimisa jumatatii norocoase.
*Iata spotul The Date
Bucuresti, 06.02.2012
{mosloadposition user9}