Compania a invitat mai multe brand-uri din România să i se alăture într-o campanie de donații către Fundația pentru Copii Ronald McDonald
De Valentine’s Day, Burger King România își arată din nou iubirea față de competitori. Și pentru că iubirea vine în mai multe forme, Burger King a profitat de popularitatea campaniei de Valentine’s de anul trecut, iar anul acesta vine cu o rugăminte directă și anume, companiile să li se alăture în demersul lor de a dona și să le urmeze exemplul printr-o mișcare de solidaritate.
Anunțul a fost postat ieri de dimineață, iar companiile nominalizate să doneze alături de ei sunt cele care anul trecut au participat activ la viralizarea postării Burger King de Valentine’s Day.
Mesajul transmis de Burger King România:
“Știm că așteptați să facem ceva și anul ăsta de Valentine’s Day. Că poate iese ceva și pentru brandul vostru. Aveți dreptate, facem și de data asta, dar pentru o cauză bună. Așa că dacă și acum sunteți pregătiți cu comentarii, vrem să vedem o donație pentru prietenii noștri de la Fundația pentru Copii Ronald McDonald. Și poate dacă suntem destul de darnici suntem virali și anul ăsta de Valentine’s.”.
Și pentru că dragostea nu costă nimic, deja companiile nominalizate au răspuns solicitării Burger King și au donat către fundație. O surpriză plăcută a fost faptul că printre cei care au făcut donații s-au numărat și fanii Burger King.
Burger King așteaptă ca toate companiile nominalizate să își arate iubirea de Valentine’s Day.