Bolt, principala platformă europeană de transport la cerere, activă în Bucureşti, Cluj Napoca şi Timişoara, va face o donație Asociației ”Inima Copiilor” în cadrul campaniei sale de Valentine’s Day.
Asociația este o organizație non-guvernamentală care ajută anual sute de copii cu afecțiuni cardiace din România să fie diagnosticați, tratați și vindecați, în ţară, sau în străinătate.
Campania va fi lansată astăzi, pe pagina de Facebook, și se va încheia pe data de 14 februarie, la ora 12.00.
Fanii paginii de Facebook Bolt sunt rugați să lase un comentariu cu o inimă verde, care se va transforma într-un euro donat către Asociația Inima Copiilor. Spre exemplu, 1.500 de inimi vor însemna 1.500 de euro.
De asemenea, utilizatorii noi ai aplicației vor beneficia de un discount de 10 lei la prima cursă efectuată, dacă vor folosi codul campaniei: DALOVECUBOLT.
“Anul acesta, am decis să avem o abordare diferită pentru campania de Valentine’s Day”, a spus Andreea Magraon, Marketing Manager Bolt România.
“Având în vedere că această sărbătoare este despre iubire și cadouri din inimă, noi am ales să facem, cu ajutorul şi implicarea utilizatorilor aplicaţiei noastre, o donaţie către o asociație recunoscută pentru faptul că ajută copiii cu afecțiuni cardiace.”