Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

De unde ne recrutam specialistii

in marketing sau PR?

Luni 15 mai si marti 16 mai au loc la Camera de Comert si Industrie a Romaniei prezentarile echipelor finaliste de la Olimpiadele Comunicarii. Evenimentele sunt cea mai buna oportunitate atat pentru companii cat si pentru agentiile de advertising sau de PR sa ii vada la lucru pe viitorii lor angajati.

Prezentarile sunt ultima etapa a concursului Olimpiadelor Comunicarii. Este momentul unei confruntari spectaculoase in care echipele finaliste isi prezinta in fata juriului si a publicului campaniile pe care le-au realizat timp de trei saptamani pentru o serie de "clienti" reali: companii, ministere sau oameni politici.

“Valoarea tinerilor care au ajuns in finala Olimpiadelor Comunicarii este data in primul rand de competitia pe care au avut-o de infruntat,” spune Razvan Matasel, Research&Strategic Planning Director, Leo Burnett, membru in juriu. “La proba de advertising, spre exemplu, concurenta a fost de 10 pe loc. Anul trecut am angajat patru dintre castigatori si acestia s-au integrat cu succes in echipa noastra. Cu siguranta nici anul acesta Leo Burnett nu va rata oportunitatea de a-i selecta pe cei mai buni, pentru ca ne dorim sa avem mereu cea mai buna echipa de pe piata din Romania.”

Nu mai putin de 950 de studenti din toata tara au participat la preselectii, dintre care s-au calificat in finala doar 225. In plus, juriul care va analiza strategiile studentilor are in componenta personalitati marcante ale industriei de comunicare din Romania: specialisti din companii, din agentii de relatii publice si advertising, jurnalisti de top si figuri importante ale spatiului universitar.

Un alt argument important care ii recomanda pe finalisti oricarui angajator in cautare de specialisti este faptul ca prezentarile pe care le vor tine sunt rezultate in urma lucrului cu unele dintre cele mai importante brand-uri sau companii de pe piata romaneasca. Printre acestea se numara: Unilever SCE, BRD Groupe Societe Generale, JTI Romania, Tuborg Romania, Ozone Laboratories, UPC Romania, Media Image Group, ABN AMRO Bank, Carpatcement Holding, Porsche Romania, Rosia Montana Gold Corporation, Sensiblu, Radio 21, PRO TV, Bit Defender, RDS, Business Magazin, Media&Advertising, Maxim, Wall Street etc.

“Este o mare diferenta intre a analiza un om dupa CV-ul pe care ti-l trimite sau dupa ce iti spune la interviu, si a-l vedea intr-o situatie reala de lucru cu un client,” spune Gabriela Lungu, Managing Director, Ogilvy PR, membra in juriu. “In mod logic, pe un angajator il costa mai mult recrutarea unui om care sa aiba talentele necesare si apoi formarea lui (proces care poate sa dureze si 5-6 luni), decat identificarea candidatilor care sunt disponibili acum pe piata fortei de munca si in plus au talentele si pregatirea pe care si le doreste.”

Nu doar angajatorii din mediul de afaceri ar trebui sa fie interesati de comunicatorii pe care ii pot recruta la Olimpiade, ci si cei din domeniile guvernamental sau neguvernamental. Spre exemplu, echipele de la proba de comunicare institutionala din cadrul concursului le vor arata cat de buni au fost in colaborarea cu niste “clienti” ca:  Autoritatea Nationala pentru Tineret, Ministerul Justitiei, Ministerul Agriculturii, MIE, SRI, CNA, INA, MCTI, DNA sau ANAF.

De asemenea, concurentii de la comunicare politica vor arata ce solutii de imagine pot oferi, pentru niste politicieni ca: Bogdan Olteanu, Monica Iacob-Ridzi, Roberta Anastase, Ludovic Orban, Cozmin Gusa, Varujan Vosganian, Kelemen Hunor, Cristian Diaconescu sau Victor Ponta.

Pentru a fi siguri ca angajatorii care au nevoie de specialisti in marketing sau PR vor beneficia cat mai mult de pe urma Olimpiadelor Comunicarii, organizatorii le promit acestora ca daca in urma prezentarilor vor avea oferte de angajare serioase pentru participanti, le vor pune la dispozitie datele de contact ale acestora.

Detalii despre programul prezentarilor pot fi gasite pe site-ul concursului, la adresa: www.olimpiadelecomunicarii.ro/evenimente.

Bucuresti, 11.05.2006

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.