Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

De St. Patrick’s Day, Golin si GUINNESS° au #jointhecrowd

Golin

În perioada 13-17 martie, Golin și GUINNESS° și-au propus să ofere tuturor iubitorilor acestei beri ocazia de a deveni din nou irlandezi de St. Patrick’s Day. Sub motto-ul Be Irish for a day!, echipa Golin și GUINNESS° au creat o campanie de comunicare specială, cu activări menite să promoveze originile irlandeze ale brandului în rândul jurnaliștilor, bloggerilor și al influențatorilor de opinie.

„St. Patrick este una dintre cele mai cunoscute sărbători din lume. În România, anul acesta ne-am dorit să celebrăm acest moment nu doar pe data de 17 martie, ci pe tot parcursul începutului de luna martie. Cu ajutorul celor de la Golin am reușit cu brio acest lucru, campania de comunicare incluzând activări online – offline în care mesajele GUINNESS° au ajuns către toate categoriile de public”, a declarat Georgiana Ionescu, PR în cadrul United Romanian Breweries Bereprod.

„Celebrarea St. Patrick a devenit deja o tradiție pentru noi, în fiecare an dând startul petrecerilor verzi alături de GUINNESS°. Anul acesta ne-am dorit ca influențatorii de opinie să #jointhecrowd și să sărbătorească în stil irlandez. Am gândit o strategie de comunicare cu acțiuni personalizate pentru fiecare categorie de public, astfel încât orice doritor să intre în marea mișcare irlandeză împreună cu GUINNESS°. Ne-am bucurat de o viziune creativă comună cu cea a clientului, ceea ne-a permis să identificăm cu ușurință cum să surprindem esența brandului într-un mod memorabil”, adaugă Ana Trif, Senior Manager, Golin România.

Campania de comunicare a început cu o perioadă de teasing în mediul online, cei mai relevanți bloggeri din România fiind invitați să devină irlandezi în câțiva pași simpli – să își schimbe cover-ul Facebook și să își încurajeze prietenii din social media să #jointhecrowd. Pentru a crea și mai mult buzz în social media în legătură cu petrecerea St. Patrick, bloggerii au primit invitații video personalizate, complicele GUINNESS° fiind bloggerul Andrei Cismaru. Acesta s-a filmat în diverse locații din București, inserând în video-uri mesaje-cheie dedicate fiecărui destinatar, care luate împreună formau invitația completă. Pentru a afla toate detaliile petrecerii, bloggerii au intrat cu entuziasm în jocul video-puzzle propus de Andrei Cismaru și GUINNESS.

În aceeași perioadă, redacțiile celor mai importante publicații și posturi de radio au fost vizitate de spiriduși care aduceau cu ei spiritul St. Patrick. Pe 17 martie, în St. Patrick Irish Pub, vedete, bloggeri, jurnaliști din presa de lifestyle, going out și presă generalistă, l-au sărbătorit pe St. Patrick, alăturându-se celor peste 70 de milioane de persoane care au sărbătorit Ziua Națională a Irlandei în toate colțurile lumii.

După eveniment, Golin și GUINNESS° au oferit o amintire specială pentru 10 bloggeri: o caricatură realizată de Smoking Cool Cat, cu elemente irlandeze inserate în portret.

Echipa United Romanian Breweries Bereprod a fost formată din Georgiana Ionescu (PR URBB) și Gabriel Coman (Junior Business Manager Guinness).

Echipa Golin a fost formată din Ana Trif (Senior Manager), Cristina Tudor (Manager), Raluca Duță (Chief of the Bridge), Alexandra Siminiuc (Associate) și Simina Zidaru (Creative Associate).

Bucuresti, 25.03.2015
{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.