Campania „Sărbători Acasă”, desfășurată de Timișoreana în luna decembrie 2015, a fost una dintre cele mai mari campanii din iarna anului trecut și s-a adresat românilor ce trăiesc în străinătate, dar și celor care locuiesc în țară, însă au pe cineva drag plecat departe.
Mesajul principal al campaniei s-a bazat pe faptul că, indiferent de distanța dintre membrii familiei, sărbătorile sunt acel moment dintr-un an în care ar trebui să fie aproape unii de alții.
Românii au putut să le trimită un gând bun celor dragi sub forma unei vederi autentic românești, prin poștă, e-mail ori Facebook de pe site-ul oficial de campanie: Sărbători Acasă.
Site-ul campaniei s-a transformat în cea mai mare hartă interactivă a gândurilor bune, unde toate mesajele înregistrate erau reprezentate prin lumini care se aprindeau și desenau distanțele dintre cei de acasă și cei plecați prin lume. Mesajele Timișoreana au ajuns la 3.500.000 dintre românii care au cont de Facebook, peste 17.000 de români au scris cu dor vederi, iar peste 900 de participanți s-au înscris în concursul prin care puteau aduce pe cineva acasă de Sărbători, din orice țară ar veni. Un român norocos și-a îndeplinit visul: Vasile Petre a reușit să își aducă acasă nepotul care locuiește în Madrid.
Rezultatele foarte bune ale campaniei confirmă că încercarea Timișoreana de a aduce românii aproape de Sărbători a rezonat emoțional cu fanii brandului, atât cu cei din România, dar mai ales cu cei peste 20.000 de fani ai paginii de Facebook Bere Timișoreana care trăiesc dincolo de granițele țării.
“Timișoreana este berea cea mai îndrăgită de români. Atașamentul față de berea românescă cu cea mai îndelungată traditie se păstrează chiar și în rândul celor aflați în tări precum Italia, Spania, Marea Britanie, Republica Moldova sau Canada. Site-ul campaniei „Sărbători Acasă” a devenit o platformă unde am reușit să adunăm cele mai emoționante mărturii ale românilor ce duc cel mai tare dorul de casă. Am reușit să ne conectăm emoțional cu foarte mulți români, iar pentru noi acest lucru reprezintă un imens motiv de bucurie”, declară Cristina Gherman, Senior Brand Manager Timișoreana.
Campania „Sărbători Acasă” a reușit, atât la nivel la nivel simbolic cât și fizic, să aducă aproape românii din țară cu cei care locuiesc în străinătate.