se desfasoara campania umanitara “Bine faci, bine gasesti”
“Bine faci, bine gasesti” este o campanie de strangere de fonduri pentru copiii defavorizati, initiata de catre Fundatia Anchor Grup in Plaza Romania si Bucuresti Mall. Toate fondurile colectate vor fi donate Fundatiei Principesa Margareta a Romaniei pentru programul “Copii fara copilarie” prin care copiii de la centrul Comunitar „Generatii” din Bucuresti vor beneficia de donatii care ii vor ajuta sa isi continue studiile, iar familiile acestora vor fi ajutate financiar.
Campania de strangere de fonduri se va derula pe tot parcursul lunii decembrie, iar copiii de toate varstele vor putea lua parte la o serie de activitati. Cele două centre par desprinse din basmele de iarna, cu decoratii speciale de Sarbatori si brazi impodobiti. La Bucuresti Mall, cei mici se pot intalni chiar cu Mos Craciun intr-un glob urias de zapada, unde ii pot spune dorintele lor, si vor putea admira figurinele delicioase realizate din bezea si martipan sub forma de casa, brad si om de zapada ce au fost expuse special pentru ei. Accesul in globul lui Mos Craciun se face contra unei donatii de 10 RON, iar suma astfel obtinuta va fi donata copiilor defavorizati sustinuti de Fundaţia Principesa Margareta a Romaniei.
Si la Plaza Romania, in Rotonda va va intampina un brad cu o inaltime de 14 metri impodobit cu o multime de decoratii ce creeaza o atmosfera festiva. Chiar langa brad, copiii vor gasi “Casa lui Mos Craciun”, unde ii pot spune dorintele chiar Mosului. Dupa Sarbatori, “Casa lui Mos Craciun” va fi donata copiilor de la centrul “Generatii”. Copiii se pot bucura si de roata gigant si de trenuletul amplasate in parcarea Plaza Romania. Accesul la roata se va face pe baza unei donatii de 3 RON, iar banii colectati vor ajuta copiii sustinuti de Fundatia Principesa Margareta sa isi continue studiile si vor preveni abandonul scolar.
La Bucuresti Mall, copiii si parintii vor avea parte de spectacole si activitati distractive pe tot parcursul sarbatorilor de iarna, de colinde romanesti si internationale sustinute de coruri si cvartete pe diferite ritmuri, de la cele traditionale, pana la jazz. De asemenea, dansatori profesionişti vor incanta publicul pe ritmuri latino – americane si de vals, iar pe cei mici ii asteapta modelatori de baloane, magicieni si face-painting in zona destinata copiilor. Vizitatorilor li s-a pregatit si o noua promotie, la care vor avea sansa sa castige o multime de premii instant de la magazinele Etam, Celio, Esprit, Springfield, Cavaliere, SOS Medical Group, Orange, Totem, House of Art, Olsen, Debenhams si Body Shop sau chiar marele premiu, noul Golf 6. La promotie pot participa toti clientii care fac cumparaturi de minimum 50 de RON in oricare magazin din mall in perioada 1 decembrie – 5 ianuarie.
Vizitatorii din Plaza Romania se vor delecta cu muzica clasica si muzica traditionala romaneasca si concerte de colinde. Si aici a fost pregatita o tombola, iar pentru cumparaturi de minimum 50 de RON in perioada 1 decembrie – 4 ianuarie se pot castiga prin tragere la sorti o multime de premii instant de la Sephora, Vodafone, Fu-Fa, Etam, Celio, Blue Air, Esprit, Springfield, Bram’s Beauty Concept, Crido Kids, Lotto, Cavaliere, SOS Medical Group, House of Art, Body Shop, Reebok, Northland, Dona M, Steak House, 1,2,3, Royal Caro si Jolidon sau chiar marele premiu, noua Skoda Octavia.
Sarbatorile aduc un plus de bucurie pentru toti copiii, iar Fundatia Anchor Grup le va oferi posibilitatea sa aiba parte de un Craciun de vis. Fondurile stranse in urma actiunilor derulate in Plaza Romania si Bucuresti Mall cu ocazia Sarbatorilor de Craciun vor fi folosite pentru a sprijini proiectul “Copii fara copilarie”, derulat de Fundatia Principesa Margareta. Mai mult, Fundatia Anchor Grup isi propune sa transforme aceasta actiune intr-o traditie si sa organizeze anual, de Craciun, astfel de activitati, implicandu-se financiar in mod direct in ajutorarea acestor copii.
{mosloadposition user10}