Iarna aceasta, Coca-Cola continuă să ofere momente magice, noi motive de bucurie și să inspire oamenii să zâmbească mai des, prin campania „De Crăciun, fă pe cineva fericit!”.
Caravana lui Moș Crăciun păstrează tradiția și ajunge și anul acesta în România, unde va sta timp de aproape patru săptămâni, în perioada 30 noiembrie – 24 decembrie. Caravana pleacă din București și oprește, în călătoria sa plină de surprize, în alte 4 orașe din țară, conform programului:
• București – 30.11.2015 – 01.12.2015, Piața Universității, între orele 10:00 – 22:00
• Craiova – 03.12.2015 – 04.12.2015, Craiova Electroputere Mall, între orele 15:00 – 21:00
• Timișoara – 06.12.2015, Timișoara Iulius Mall, între orele 14:00 – 22:00
– 07.12.2015, Timișoara Iulius Mall, între orele 15:00 – 21:00
• Brașov – 09.12.2015 – 10.12.2015, Piața Sfatului, între orele 15:00 – 21:00
• Iași – 12.12.2015 – 13.12.2015, Piața Palatului, între orele 14:00 – 22:00
• București – 18.12.2015, Promenada Mall, între orele 15:00 – 21:00
– 19.12.2015, Promenada Mall, între orele 13:00 – 22:00
– 21.12.2015 – 24.12.2015, Piața Universității, între orele 10:00 – 22:00.
Peste tot în lume, zilele de Craciun sunt speciale, iar pentru Coca-Cola au devenit o adevărată tradiție. Imaginile care îl au în prim plan pe Moș Crăciun alături de Caravana sa luminată sunt recunoscute de oamenii din lumea întreagă, fiind imediat asociate cu brandul Coca-Cola și emoția sărbătorilor.
Totodată, pentru milioane de fani ai brand-ului, Caravana lui Moș Crăciun marchează, în mod simbolic, numărătoarea inversă până la zilele mult așteptate de Crăciun.
Astfel, pentru că înțelege cât de importantă este experiența Caravanei pentru consumatorii săi, anul acesta, Coca-Cola aduce primul Pop-up Store de Crăciun cu obiecte de colecție și accesorii inedite.
Pentru orice produs cumpărat din Pop-up Store, Coca-Cola donează contravaloarea sa cauzelor susținute de Fundația Make-A-Wish România. Fiecare achiziție va reprezenta, astfel, un cadou pentru cei dragi și o dorință îndeplinită pentru un copil.
Mai mult, participanții la Caravană vor avea ocazia unică de a construi imaginea universală a lui Moș Crăciun. Fiecare poate fi parte din experiment, lăsându-și aici fotografia.
În plus, anul acesta, Coca-Cola le oferă șansa consumatorilor să interacționeze cu Moș Crăciun, prin intermediul unui serviciu online ce va fi disponibil începând cu 15 decembrie. Prin introducerea numelui și a numărului de telefon, aceștia pot lua legătura cu Moș Crăciun sau îi pot surprinde pe cei dragi cu un apel din partea acestuia.
Întreaga inițiativă este parte din campania „Fă pe cineva fericit!” care, pe lângă noile experiențe, aduce pentru al doilea an consecutiv sticla de sărbătoare Coca-Cola. Printr-un strop de magie, în doar câteva secunde, eticheta sticlei de Coca-Cola de 0.5L PET ia forma unei funde de cadou.