Dan Negru, de 16 ani liderul incontestabil al spectacolelor de Revelion
4.264.000 de români au urmărit Revelionul starurilor la Antena 1
“Revelionul Starurilor 2016”, prezentat de Dan Negru a fost lider incontestabil de audiență pe toate segmentele de public, la diferență zdrobitoare față de concurență și a reusit să atragă cel mai mare numar de oameni dintre cei prezenți în fața televizorului. Astfel, Antena 1 a înregistrat cea mai mare cotă de piață din ultimii zece ani, cu un record de audiență de 38% cotă de piață, pentru publicul din mediul comercial, cu vârste cuprinse între 18 si 49 de ani.
Minutul de aur al Revelionului Starurilor 2016, de la ora 00.32, a adunat în fața micilor ecrane 4.264.000 de romani din toata țara, Antena 1 înregistrând 23,1 puncte de rating și 44,9 % cotă de piață. De asemenea, minutul de la miezul nopții a adunat în fața micilor ecrane 3.618.000 de telespectatori, la nivelul publicului din toată țara.
“Revelionul este cel mai mare copil al meu. A împlinit ieri 16 ani si ne indreptam spre majorat. Multi dintre cei care s-au uitat aseara nici macar nu erau nascuti acum 16 ani, cind am inceput eu Revelioanele”, declară Dan Negru.
La nivelul publicului din toata tara, Antena 1 a obținut o audiență de noua ori mai mare față de ProTv!
Cel de-al 16-lea program de Revelion prezentat consecutiv de Dan Negru la Antena 1 și difuzat în intervalul orar 21.48 – 02.00 a obținut în acest an o audiență de noua ori mai mare față de principalul competitor, Pro TV, la nivelul publicului din întreaga țară!
Astfel, Antena 1 și-a zdrobit competitorii și a condus în topul audientelor la nivelul publicului din toată țara cu o medie de 16,6 puncte de rating și 32,8% cotă de piață, urmată de Kanal D, cu 5 puncte de rating și 9,8 % cota de piata. ProTv, clasat abia pe locul al VI-lea, a înregistrat numai 1,8 puncte de rating și 3,6 % cota de piață.
La minutul de aur, de la ora -0.32, 4.264.000 de români urmareau Revelionul Starurilor, cifrele înregistrate fiind de 23,1 puncte de rating si 44,9 % cota de piata.
La nivelul publicului din mediul urban, Antena 1 a obținut o audiență de nouă ori mai mare față de ProTv
Antena 1, cu show-ul prezentat de Dan Negru, s-a situat pe primul loc și la nivelul publicului din mediul urban, cu 16, 6 puncte de rating și 35,5% cotă de piață, la o distanță colosală de ProTv, clasat și aici abia pe locul al VI-lea, cu doar 1,8 puncte de rating și 3,9 cota de piata, după Kanal D, TVR 1, Romania TV, National TV
In minutul de aur, de la 0.31, Antena 1 obtinea un rating de 22,3 de puncte și o cotă de piață de 46,8 procente.
La nivelul publicul comercial, Antena 1 a obținut o audiență de șase ori mai mare fațăă de ProTv.
Antena 1 își păstrează supremația și la nivelul publicului comercial din mediul urban, cu vârste cuprinse între 18 si 49 de ani, “Revelionul Starurilor – 2016” înregistrând pe acest segment de public 16 puncte de rating și 38% cotă de piață, de mai bine de sase ori mai mult față de ProTv, clasat pe locul al treilea, cu doar 2,5 puncte de rating și 5,9 procente din cota de piață.
În minutul de aur înregistrat pe acest segment de public, de la ora 0.19, Antena 1 a obținut un rating de 21,1 puncte și o cotă de piață incredibilă: 49,4 procente.
Show-ul „Chef de râs”, cu Vasile Muraru si Valentina Fatu, care a dat startul petrecerii de Revelion, la Antena 1, difuzat în intervalul orar 19:55 – 21:48, a fost lider incontestabil de audienta pe toate segmentele de public. Minutul de maximă audiență, de la ora 21.44, a adunat în fata micilor ecrane 3.323.000 de telespectatori din toată țara.
La nivelul publicului din toata țara, Antena 1 a înregistrat, în medie, 13,1 puncte de rating și 24,3% cota de piață, urmată de Kanal D, cu 4,4 puncte de rating si 8,1 % cota de piață și de ProTv, cu 4,1 puncte de rating și 7,5 cota de piata.
Antena 1 rămâne lider și la nivelul publicului de la orașe, cu 13,1 puncte de rating și 26,8 de procente din cota de piață, urmată de ProTv, cu doar 3,9 puncte de rating și 7,9% cota de piata.
De asemenea, Antena 1 conduce detașat și clasamentul la nivelul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 si 49 de ani, cu o medie de 12,8 puncte de rating și 29,5 procente din cota de piață, urmată de ProTv, cu 5,2 puncte de rating și 12,1% cota de piață.
În ziua de 31 decembrie, telespectatorii Antenei 1 au preferat programele pregătite de postul din Băneasa. Astfel, Antena 1 a fost lider de audiență pe parcursul întregii zile (02.00 – 02.00), pe toate categoriile de vârstă. Pe publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18-49 de ani, Antena 1 înregistra o medie de audiență de 5,9 puncte de rating și 22,4% cotă de piață, în timp ce ProTv înregistra o medie de 3,6 puncte de rating și 13,7% cotă de piață..
Pe întreg publicul din mediul urban, Antena 1 a înregistrat o audiență mai mult decât dublă față de următorul clasat. Astfel, la nivelul întregii zile, Antena 1 a înregistrat 6,1 puncte de rating și 20,7% cotă de piață, în timp ce Pro Tv a înregistrat o audieță medie de 2,9 puncte de rating și 10,1% cotă de piașă.
Pe întregul public din România, Antena 1 se clasează tot pe primul loc în topul audiențelor cu 6,3 puncte de rating și 19,9% cotă de piață, în timp ce Pro Tv ocupă poziția secundă cu doar 2,8 puncte de rating și 8,9% cotă de piață.
Antena 1 a fost lider absolut de audiență în prime-time (19.00 – 23.00) pe toate categoriile de public. Astfel, pe publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18-49 de ani, Antena 1 înregistrat o medie de audiență de 12,2 puncte de rating și o cotă de piață de 27,8% procente, în timp ce ProTv înregistra o medie de 5,3 puncte de rating și 12% cotă de piață.
Pe întreg publicul din mediul urban, Antena 1 a înregistrat o audiență triplă față de următorul clasat. Astfel, la nivelul întregii zile, Antena 1 a înregistrat 12,5 puncte de rating și 25,6% cotă de piață, în timp ce Pro Tv a înregistrat o audiență medie de 4,2 puncte de rating și 8,5% cotă de piață.
Pe întregul public din România, Antena 1 se clasează tot pe primul loc în topul audiențelor cu 12,9 puncte de rating și 24,2% cotă de piață, fiind urmărită în medie de 2.386.000 de telespectatori în timp ce Pro Tv ocupă poziția secundă cu doar 4,4 puncte de rating și 8,2% cotă de piață.
Sursa:Kantar Media
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group
Analiza este facuta pe target-urile 18-49 Urban, All Urban si National
Perioada 31 decembrie 2015