Completarea portofoliului de produse contribuie la obiectivul Flanco de a deveni retailer-ul preferat al românilor
Flanco, cel mai dinamic retailer din România, se pregătește pentru sărbători cu cele mai noi produse de electroIT, proaspăt lansate pe piața internațională. De la cea mai nouă tehnologie în materie de Smart TV din lume, noul LG 3D cu rezoluţie Ultra HD 4K, la cel mai nou aparat foto Samsung Mirrorless NX300 (lansat pe 11 aprilie) și până la notebook-urile de ultimă generație de la HP (HP Envy TouchSmart Ultrabook 4, disponibil în magazinele tradiţionale în exclusivitate prin Flanco), oferta Flanco include cele mai „hot” tehnologii și cele mai noi aparate electrocasnice.
Printre vedetele ofertei Flanco se numără aspiratorul robot Navibot de la Samsung, televizorul cu cea mai mare diagonală de la Sharp (diagonală de 203 cm) dar şi cele mai „interactive” televizoare de la Samsung (Seria 8). Tot în categoria celor mai noi produse incluse în portofoliul Flanco se numără și Tefal Free Move, cel mai modern fier de călcat fără fir, noua generaţie a acestei categorii de produse din segmentul electrocasnicelor mici.
“Este tot mai evidentă tendința românilor de a cumpăra produse de ultimă generaţie în perioada sărbătorilor și în timpul evenimentelor mari de shopping, așa cum este Black Friday” afirmă Violeta Luca, CEO Flanco. “Am decis să introducem aceste produse în portofoliu pentru a ne pregăti pentru sezonul Pascal, dar și pentru că dorim să oferim clienţilor noştri o gamă cât mai variată de produse şi tehnologii, fie că vorbim de IT sau de electrocasnice” a continuat Violeta Luca.
Flanco continuă să implementeze o serie de pași importanți pentru poziționarea “Mereu peste așteptări”, prin dezvoltarea portofoliului de produse și servicii, prin reamenajarea magazinelor din rețea, printr-o strategie de marketing adaptată cerinţelor clienţilor și printr-un nivel ridicat de pregătire al consultanților de vânzări.
În 2013 Flanco va investi peste 350.000 EUR în sesiuni de training pentru membrii echipei. De altfel, compania este recunoscută pentru rata mare de retenție a personalului, cu o vechime medie de peste 3,5 ani, peste standardul din industrie.
“Producătorii sunt dinamici, lansează permanent produse noi, tehnologia evoluează extrem de rapid și este nevoie de consultanți bine pregătiți, capabili să ofere informaţii complete despre produse din ce în ce mai performante şi care pot îmbunătăţi stilul de viaţă al cumpăratorilor ” a explicat Violeta Luca.
În paralel, Flanco va continua să investească în reamenajarea magazinelor din țară, acțiune pentru care a alocat un buget de peste 2 mil EUR în 2013, precum și în dezvoltarea platformei online www.flancointeractiv.ro, care la numai două săptămâni de la lansare a atras zeci de mii de vizitatori.