Expediția Premiilor Germane pe Dunare a adus în țară premiile promoției naționale Beck’s, după o călătorie de o săptămână ce a putut fi urmarită în real time de consumatorii români.
Lowe&Partners semnează conceptul creativ, iar componentele de media, online și mecanismul promoției au fost gestionate de Initiative, MobileWorks și V8.
Ambalate în 4 containere uriașe, premiile au fost încărcate în portul german Regensburg, de unde au pornit într-o aventură ce a durat o săptămână, timp în care au parcurs mai bine de 1500 de kilometri și 7 țări europene.
Premiile au fost escortate de un echipaj Becks care a împărtășit aventurile de pe traseu consumatorilor români prin intermediul site-ul campaniei, pe pagina de Facebook Beck’s România, dar și prin transmisiuni de pe vas, la radio și TV.
Odată ajunse în România, containerele au fost deschise pentru a dezvălui premiile aflate în concurs: 4 automobile BMW seria 1, made in Germany J
“Beck’s a devenit berea germană numărul 1 în lume, respectând încă din 1873 legea purității berii germane care spune că o bere germană se face din numai 4 ingrediente. Obiectivul promoției naționale de anul acesta a ieșit din tiparele uzuale; ne-am propus să consolidăm ADN-ul german al brandului dezvoltând și o componentă de imagine care să ateste, o dată în plus, că Beck’s ist Bier!”, spune Mihai Bonca – Marketing Manager Bergenbier SA.
Dacă germanitatea reprezintă standardul românilor în ceea ce privește calitatea, atunci Promoția Națională a unei beri germane trebuie să fie o demonstrație a acestei germanități. Primul pas a fost ca premiile să fie made in Germany, iar aducerea lor chiar din țara de origine a fost pasul doi al acestei demonstrații.
Însă mediul pe care au fost transportate premiile – Dunărea – a reprezentat de fapt validarea celor doi pași.
“De ce Dunărea? Pentru că este fluviul care unește cele două țări, este puntea între români și germani: izvorăște în Germania pentru a se varsa în România, la fel cum premiile Promoției sunt făruite în Germania și se vor câștiga în România”, a completat Andrei Munteanu – Senior Copywriter Lowe & Partners și membru al echipei de expediție.
Campania beneficiază de amplificare media: OOH neconvențional, la radio și online. Călătoria pe Dunare a fost urmarită și povestită în real time la radio și pe principalele canale TV naționale.
Promoția se desfășoară în perioada 11 August 2014 – 30 septembrie 2014 iar pentru a putea căștiga una din cele 4 mașini, participanții se pot înscrie prin SMS la 1750 sau online, pe www.becks.ro.
Pe lângă premiile mari, participanții la promotie pot câștiga săptămânal unul dintre cele ele 4000 de pahare de souvenir aduse de pe traseul expediției sau, zilnic, unul dintre cele 10.000 6Pack-uri Beck’s.
Echipele aflate în spatele campanie
Din partea Beck’s au participat Ecaterina Stefan– Brand Manager, Mihai Prisacariu – Junior Brand Manager și Mihai Bonca – Marketing Manager.
Echipa Lowe&Partners a fost alcătuită din Andrei Munteanu – Senior Copywriter, Victor Oprișan – Senior Art Director, Corina Angearu – Client Service Manager și Manuela Gogu – Creative Director.
Silvia Zbârcea – Account Director și Adriana Ciobanu – Senior Media Planner au participat din partea Initiative.
MobileWorks a fost reprezentată de Andreea Daniel – Account Manager.
V8 a fost reprezentată de Ionut Andrei – Director Executiv si Ramona Stanciuc – Account Manager.