După Thriller, strategia de comunicare a Romtelecom se concentreaza în această toamnă către… omul junglei
Ultima ofertă de voce de la Romtelecom este promovată printr-o platformă de comunicare spectaculoasă, de tip cinematografic, pe care compania a lansat-o la începutul toamnei. Clipurile promoţionale introduc pe piaţă un nou portofoliu de voce pentru clienţii noi persoane fizice, constând în 5 abonamente cu până la 4000 de minute gratuite către orice destinaţie fixă naţională şi până la 400 de minute către orice reţea naţională mobilă, fixă sau internaţională. În plus, în perioada promoţională se oferă abonamente reduse cu până la 20%, iar clienţii care se abonează atât la serviciul de voce, cât şi la cel ADSL vor avea în plus abonamente de voce reduse cu până la 30%, începând de la 4,9 Euro fără TVA.
În ultimii ani, în contextul schimbărilor majore pe care le-a traversat, Romtelecom şi-a restructurat nu doar portofoliul de servicii şi produse, dar şi strategia de comunicare a acestora.
Anul trecut compania şi-a schimbat poziţionarea de brand, adoptând arhetipul Entertainer şi având poziţionarea “Bucură-te de viaţă împreună cu ceilalţi”. Cu o nouă arhitectură de brand, care aduce cele două sub-branduri, Clicknet (internet broadband) şi Dolce (televiziune digitală) sub brandul mamă – Romtelecom – compania şi-a consolidat reputaţia pe piaţă, devenind un comunicator din ce în ce mai vizibil, recunoscut chiar cu importante premii ale industriei de profil, precum premiile Effie.
Pentru a-şi susţine poziţionarea de Entertainer de calitate, în vara acestui an, Romtelecom a venit cu o abordare de comunicare nouă, complet originală şi neaşteptată: platforma creativă The Thriller Movies.
„Am produs o serie de reclame care sunt distractive si distinctive, menite să atragă atenţia publicului şi să fie memorabile. Şi pentru că nimic nu se apropie mai mult de divertisment decât ceea ce se face la Hollywood, am ales stilul cinematografic pentru a ne defini reclamele pentru televiziune, poziţionându-ne nu doar ca un furnizor de divertisment, dar şi ca un producător de divertisment. Ne-am străduit ca fiecare dintre reclamele noastre Thriller să semene cât mai mult posibil cu execuţii de tip cinema, având coloana sonoră creată special şi folosind clişee de gen, astfel încât publicul să trăiască o experienţă similară vizionării unui trailer pentru cel mai nou thriller de senzaţie”, spune Joerg Zeddies, Director Executiv Comercial, Segment Rezidenţial Romtelecom.
Platforma de comunicare Thriller Movies s-a dovedit surprinzătoare pentru unii, ingenioasă şi originală pentru alţii, dar, cel mai important, a reuşit să atragă atenţia asupra procesului permanent de reinventare a Romtelecom, precum şi asupra capacităţii sale de a-şi asuma deschiderea către strategii de comunicare originale.
Romtelecom păstrează acceaşi strategie de comunicare, oferind însă publicului diversitate şi elementul de surpriză, prin introducerea unor noi genuri de film şi a unor noi personaje, în fiecare nou val de comunicare. Pentru această toamnă a fost ales un nou stil cinematografic care să completeze genul thriller, aducând în atenţia publicului un alt personaj, uşor de recunoscut şi iubit de cei mai mulţi: omul junglei. Execuţiile ilustrează un stil cinematografic diferit, bazat în continuare pe dialoguri amuzante între personaj şi oamenii din „lumea reală”, promovând ofertele companiei pentru internet, televiziune digitală şi voce, într-o manieră savuroasă.
Ambele platforme creative dezvoltate în stil cinematografic şi folosite pentru campaniile de vară şi toamnă sunt rezultatul colaborării dintre echipa de marketing rezidenţial Romtelecom şi Grafitti BBDO.
Despre Romtelecom
Una dintre cele mai mari companii de comunicaţii din România şi lider pe piaţa de comunicaţii fixe din România, Romtelecom oferă soluţii de încredere, inovatoare şi servicii accesibile, de la tradiţionala telefonie fixă, la internet broadband şi televiziune digitală, la cel mai sigur centru de găzduire de date din ţară, pachete de voce şi date. Mai multe detalii despre Romtelecom şi serviciile sale sunt disponibile pe www.romtelecom.ro, în magazinele companiei sau apelând 1930 (apel gratuit în reţeaua Romtelecom).
{mosloadposition user10}